saffecool Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 stellhell heter inte staffan han heter stellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) stellhell heter inte staffan han heter stellan jag heter inte pelle heller... STAFFAN! Redigerad 28 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 visst staffan... Ha... Ha... Ska bli kul att träffa dig Pelle o ge dig lite pisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Ha... Ha... Ska bli kul att träffa dig Pelle o ge dig lite pisk... du kommer bli så jävla rövknullad nu slutar vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 du kommer bli så jävla rövknullad nu slutar vi Ehm, det tycker jag med... Sluta alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Blaque kommer du på festen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) varför ska man supa för? och om alla super så...blir det 10 000 man som e fulla...det kommer kanske va 10 000 medlemmar då...och då blir det ett stort partaj...kan man ju säga...stor lokal behövs också... Redigerad 28 maj, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 man kan ju ta det på sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 på sommaren ska de va...sen tar alla med egna datorer...men jag tror nog att de bara e 200-500 som kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 på sommaren ska de va...sen tar alla med egna datorer...men jag tror nog att de bara e 200-500 som kommer lol, jag tror de kommer bli typ 10 pers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 lol, jag tror de kommer bli typ 10 pers 20då!!!!! Jag tror: Stellhell Visa City Gtajägaren Speeder Arvid Hultan Blaque Gta3_player skribb Lunch Delta mp5 Meatboll Bigbear Joey Saab_Lover GiZmo Funnylin Karatemorfar Scarface Wild_hawk kommer +nåra till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 20då!!!!! Jag tror: Stellhell Visa City Gtajägaren Speeder Arvid Hultan Blaque Gta3_player skribb Lunch Delta mp5 Meatboll Bigbear Joey Saab_Lover GiZmo Funnylin Karatemorfar Scarface Wild_hawk kommer +nåra till mm! Men de får väl inte komma några "icke medlemmar", sånna som typ aldrig skrivigt nåt och som man inte ens känner till!? *väntar fortfarande på vad hultan säger om saken* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag kommer om de passar och inte för långt. Kanse kommer om de e långt . Men om vi hare i stholm så kommer jag om inte jag har slutat använda gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) Räkna med mig i så fall! Fast jag hänger knappast här om 5 år! Då ska jag fylla 19(med andra ord kan jag inte handla på systemet). Redigerad 29 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Räkna med mig i så fall! Fast jag hänger knappast här om 5 år! Då ska jag fylla 19(med andra ord kan jag inte handla på systemet). Skit i systemet. Köp cola och locken gold istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jag tycker att man borde få ta med sig sin tjej så man kan ****** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jag tycker att man borde få ta med sig sin tjej så man kan ****** Aldrig att jag skulle knu**a med min tjej i närheten av er kåtbockar!!! Men hon kan alltid få följa med som kudde eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 20då!!!!! Jag tror: Stellhell Visa City Gtajägaren Speeder Arvid Hultan Blaque Gta3_player skribb Lunch Delta mp5 Meatboll Bigbear Joey Saab_Lover GiZmo Funnylin Karatemorfar Scarface Wild_hawk kommer +nåra till ni glömmer alltid mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ni glömmer alltid mig :'( moha! ok tyrone kommer också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ni glömmer alltid mig :'( mig med :'( tycker ni inte om mig och Tyrone? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts