LunCh Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Om GTAsajtens forum finns kvar om fem år tycker jag faktist att vi ska anordna en fest i verkligeheten.. För då har ju typ alla kommit upp i vuxen ålder.. Mellan 18-25 typ(om jag räknat rätt)... kul fest utan tjejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) Synd Men dom får sitta på övervåningen och kolla på Björne och dricka saft! Redigerad 27 maj, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) Hemma hos hultan alla tar med ett 6-pack 7.5 så bränner hultan hemma. Sen så spelar all GTA och driker sprit och sen när alla har sovit ut så åker alla hem till sig. hultan städdar EDIT: Tänk om alla 1 487 medlemar tar med ett 6-pack 7.5. Jävlar Jag dricker inte och kommer förmodligen inte göra det då heller så jag tar med mig ett 6-pack med cola istället :"> Redigerad 27 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Nemen, seriöst vi anordnar en IRL fest om det håller i sig 5 år till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Nemen, seriöst vi anordnar en IRL fest om det håller i sig 5 år till ? Jag väntar bara på hultans kommentar! Stell: Mjo, om 5 år är ju jag 16.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 om 5 år är jag 14 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 det vore coolt... sen kan vi kör mp på gta 4..... vi kanske hyr en stor stor lokal i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Nemen, seriöst vi anordnar en IRL fest om det håller i sig 5 år till ? Jag ställer på det starkt!!! Men alkohol är väl lite onödigt kanske.. när alla inte är i vuxen ålder.. Men vem behöver alkohol när det finns GTA!!! @ GTA3_PLAYER: Säger lika dant igen, vem behöver tjejer när man har GTA!!!(och alla forumiter!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag ställer på det starkt!!! Men alkohol är väl lite onödigt kanske.. när alla inte är i vuxen ålder.. Men vem behöver alkohol när det finns GTA!!! @ GTA3_PLAYER: Säger lika dant igen, vem behöver tjejer när man har GTA!!!(och alla forumiter!! ) inte är du heller i direk vuxen ålder... dom som är under 16 (altså då) får spela musse pigg och dricka saft på övervåningen (altså dom som är under 11 nu nej men vi ska ha festen!...den blir cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 vad är en IRL fest för något?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag ställer på det starkt!!! Men alkohol är väl lite onödigt kanske.. när alla inte är i vuxen ålder.. Men vem behöver alkohol när det finns GTA!!! @ GTA3_PLAYER: Säger lika dant igen, vem behöver tjejer när man har GTA!!!(och alla forumiter!! ) men för dom som inte är homo/bi då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 ????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 meatboll: IRL = In Real Life (i verkliga livet) Gta3_player: finns det sånna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 meatboll: IRL = In Real Life (i verkliga livet) Gta3_player: finns det sånna här nej, jag bara skojjade lite med stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 nej, jag bara skojjade lite med stell Hahaha!! Kul.. PELLE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 visst staffan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 visst staffan... jag vet en som ska få spö nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag vet en som ska få spö nu nej nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts