GTaJäGaReN Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Ja, vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Ja!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan vara "huvudvärd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 om 5 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 om 5 år? jöpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jöpp! ???????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 varför ska man prata som sånt nu??? vad är det som säger att gtasajten finns kvar om 5 år, eller vad är det som säger att R* släpper nya gta om 5 år?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 varför ska man prata som sånt nu??? vad är det som säger att gtasajten finns kvar om 5 år, eller vad är det som säger att R* släpper nya gta om 5 år?? gtasajten måste finnas kvar om 5 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 rockstar kommer nog att fortsätta göra spel tills dom dör, kanske inte gta spel men.... och jag kommer nog inte hålla på med gtasajten om 5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 varför ska man prata som sånt nu??? vad är det som säger att gtasajten finns kvar om 5 år, eller vad är det som säger att R* släpper nya gta om 5 år?? varför skulle inte gtasajten finnas kvar...om 9 år..då e jag ööhhrrmmhh? 23 år gammal...klart man e aktiv medlem då å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 varför skulle inte gtasajten finnas kvar...om 9 år..då e jag ööhhrrmmhh? 23 år gammal...klart man e aktiv medlem då å 1, jag har inte sagt att den inte skulel finnas kvar 2, det var 5 år det handlade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Fest?? Och hur skulle det funka? Ska vi alla åka till Spanien? Och isånafall, vad ska vi göra där? Prata GTA och bada hela dagarna? Nä, fest blir det nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 1, jag har inte sagt att den inte skulel finnas kvar 2, det var 5 år det handlade om var det inte 10 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 var det inte 10 år han menar att vi pratar om 5 år framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 var det inte 10 år jo, men gtasajten är 5år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 ja såklart...bara på forumet eller i verkligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 I fantasin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Om GTAsajtens forum finns kvar om fem år tycker jag faktist att vi ska anordna en fest i verkligeheten.. För då har ju typ alla kommit upp i vuxen ålder.. Mellan 18-25 typ(om jag räknat rätt)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Om GTAsajtens forum finns kvar om fem år tycker jag faktist att vi ska anordna en fest i verkligeheten.. För då har ju typ alla kommit upp i vuxen ålder.. Mellan 18-25 typ(om jag räknat rätt)... Och var skulle vi ha den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) Hemma hos hultan alla tar med ett 6-pack 7.5 så bränner hultan hemma. Sen så spelar all GTA och driker sprit och sen när alla har sovit ut så åker alla hem till sig. hultan städdar EDIT: Tänk om alla 1 487 medlemar tar med ett 6-pack 7.5. Jävlar Redigerad 27 maj, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Om GTAsajtens forum finns kvar om fem år tycker jag faktist att vi ska anordna en fest i verkligeheten.. För då har ju typ alla kommit upp i vuxen ålder.. Mellan 18-25 typ(om jag räknat rätt)... Speeder och MEJMEJMEJ är bara 10 eller 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts