BTBoresund Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag har haft samma problem på alla mina datorer genom åren, att internet anslutningen kan komma upp när som helst utan anledning, även när man spelar något spel kan den komma och bryta spelet. Tack på förhand "Någon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 har upplevt det på en kompis dator, så du är inte ensam... vet ej varför det blir så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 det är KazaA som gör det, den installerar ett program så kallat gate keeper, har det med! skit ireterande, jag vet inte hur jag ska få bort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Ladda ner AdAware och sök igenom datorn och ta bort det den hittar och starta om datorn så ska det funka! Men då slutar KaZaA att funka om du absolut vill ha KaZaA så kan du prova KaZaA Lite ++ Edition funkar lika bra (om inte bättre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Ladda ner AdAware och sök igenom datorn och ta bort det den hittar och starta om datorn så ska det funka! Men då slutar KaZaA att funka om du absolut vill ha KaZaA så kan du prova KaZaA Lite ++ Edition funkar lika bra (om inte bättre) Tack ska se om det fungerar, jag har inte kazaa på den senaste datorn och den gör så endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) Nu till en annan konstig sak. Min farsa är förbanad på sin dator bara för att, "mapen program" kommer upp varje gång man sätter på datorn och jag kollade på "autostart" men där låg den inte. Så jag vet inte varför den kommer upp. Det är ju inte direkt något problem, men jävligt störande. Någon som vet Tack på förhand "Någon". Redigerad 27 maj, 2003 av BTBBTB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 en bugg i winows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 en bugg i winows... Går det att göra något åt det då? När datorn var ny gjorde den inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 det går säkert att göra nått åt, men vad vet jag inte... sök på google eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Går det att göra något åt det då? När datorn var ny gjorde den inte så. Fick det iförgår och tog bort det samma dag. Du ska starta det program du instalerat från start-program. Jag installerade min MX 500 mus och program mappen kom alltid upp. Sen startade jag mus-programmet som jag hade installerat och startade om och nu kommer det aldrig upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) Avinstallera alla program i Program Files mappen och installera om dom i Program mappen så funkar det Redigerad 27 maj, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 En annan fråga om man har som jag en hemsida på Medlem,spray, kan man ladda upp rar och zip filer då? Tack på för hand någon! MVH Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ja! alla filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ja! alla filer! Hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Hur gör man då? Du går in på deras FTP och loggar in. Sprays FTP. Sen klipper du ut filen som du ska lägga på din sida från datorn och klistrar in den i FTP:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Nu till en annan konstig sak. Min farsa är förbanad på sin dator bara för att, "mapen program" kommer upp varje gång man sätter på datorn och jag kollade på "autostart" men där låg den inte. Så jag vet inte varför den kommer upp. Det är ju inte direkt något problem, men jävligt störande. Någon som vet Tack på förhand "Någon". kan va för att den var uppe när datorn stängdes av... det har hännt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Går det att göra något åt det då? När datorn var ny gjorde den inte så. ladda ner PMfix på www.pekspro.com men du måste kunna öppna zip filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Avinstallera alla program i Program Files mappen och installera om dom i Program mappen så funkar det Det stämmer fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 det där med program feletär ett fel i registret! av någon konstig andledning (i Win9x, NT, ME, 2000) slutar Windows att läsa genvägen om det finns ett mellanslag (testa å gå in på start --> kör C:\Program Files så öppnas program... detta åtgärdar man i registret (men var försiktig) ett värde på en nyckel är nåt med C:\Program Files.... ändra värdet till "C:\Program Files"...(" inom genvägen) så ska de funka!!!! (GÖR BARA DETTA OM DU ÄR VAN VID REGISTET.. redegit.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) Du går in på deras FTP och loggar in. Sprays FTP. Sen klipper du ut filen som du ska lägga på din sida från datorn och klistrar in den i FTP:n Jag kan ju ladda upp dom men hur gör man för att lägga in dom på hemsida, Ja blev så tröt på det igår så jag laddade upp zip filen på Pixas och länka den istället, för det står ju fan ingenstans tydligt hur man gör! Jag har ju laddat upp rar filen här! men den får ju ingen adress. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/fanfan.jpg Redigerad 13 juni, 2003 av BTB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts