NiExun Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 ey detta är förvirande ,några säger att man kommer kunna simma o andra säger tvärtom , man måste väl kunna simma i VC ? annars vad i hela världen tänkte Rockstars på när dem gjorde spelet ,den utspelar sig i en stad som e omringad av havet och stränder ,där tjejer går i bikini och andra solar sig på stranden har det ochså sagts om , så ser man ochså några som badar i visa bilder i pooler detta e oroande om det e sant om att man kommer inte kunna simma i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 hoppas man kan....irriterande om man ramlar i vattnet en centimeter från stranden och dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Hoppas man kommer kunna putta i folk i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag vill kunna rapa igen som i gta1 & 2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 ey detta är förvirande ,några säger att man kommer kunna simma o andra säger tvärtom , man måste väl kunna simma i VC ? annars vad i hela världen tänkte Rockstars på när dem gjorde spelet ,den utspelar sig i en stad som e omringad av havet och stränder ,där tjejer går i bikini och andra solar sig på stranden har det ochså sagts om , så ser man ochså några som badar i visa bilder i pooler detta e oroande om det e sant om att man kommer inte kunna simma i VC Exakt vem/vilka har sagt att man kommer kunna simma? (har en svag aning..) För det är nämligen fel. Man kommer inte att kunna simma! Rockstar säger själva att det skulle ta för lång tid att göra alla nya animation för detta och att det inte passar in i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 det var ju synd men jag trodde faktiskt inte det skulle gå, men det skulle ju va coolt, men så lång tid kan det väl inte ta och göra animationerna, så sa dom ju om motorcyklar på gta 3 också (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Kanske nån gör en mod så man kan simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 fan alltså jag tycker att simma borde ha varit en del av spelet eftersom det utspelar sig mycke kring havet , ah det e mycke förvirande att dem inte kommer ha det med trodde verkligen att det skulle vara med för att det e jo miami vc är. sol ,stränder ,badplatser , hajar ,båtar , jetskies , palmer ,flygplan som landar på vattnet. . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 jag tror det blir ett riktigt bra spel iaf, faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Kanske nån gör en mod så man kan simma Tror jag inte. Det skulle vara lika svårt som att få in "riktiga" motorcyklar i GTA3... Animationerna tar väldigt lång tid att göra! Det är inte så lätt som det kanske låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 nää det verkar inte vara så lätt som det låter, men dom gör ju massa andra grejer som lär vara svårare än animationer på gubbarna eller är det det svåraste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 men vem vet dem kanske har ändrat sig och ska ha det med nu kanske det e därför release datumen har ändrats ,eller så var det kanske för att ha mer tid för att ordna så att det skulle kunna släppa soundtracken för spelet samtidigt som själva spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 men vem vet dem kanske har ändrat sig och ska ha det med nu kanske det e därför release datumen har ändrats ,eller så var det kanske för att ha mer tid för att ordna så att det skulle kunna släppa soundtracken för spelet samtidigt som själva spelet Ja vem vet, Rockstar kan man aldrig riktigt lita på... Dom kommer nog med fler överaskningar innan spelet släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 hoppas inte... det är roligare att få överraskningar när spelet kommer... fast då kanske man inte vet att dom finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 besök denna sidan , det finns en del interesanta grejer http://electronicinteractive.netfirms.com/...vice/rumors.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 besök denna sidan , det finns en del interesanta grejer http://electronicinteractive.netfirms.com/...vice/rumors.htm jag kommer inte in på den där sidan, inte förut idag heller, det är rätt länka va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 det gick när jag testade den http://electronicinteractive.netfirms.com/...vice/rumors.htm oj hehe detta ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PzynroX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Man kan simma i polen för det är lågt men inte i vattnet Detta vad Sk*t Längesen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Man kan simma i polen för det är lågt men inte i vattnet Detta vad Sk*t Längesen ju Varför dra upp nästan en 3 år gammal tråd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Precis,.. DET ÄR ORIMLIGT (:!!! Fast,.. det fins en modd som gör att man kan simma,... vetr ej hur det ser ut eller så,.. men jag har sett på downloads.com att man kunde ladda ner en mod som gorde så att kan simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts