merv Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 vem sa att spelet var kort, helvete jag har bara kommit halvägs verkar det som- Jag har köpt allt som går att köpa, verkar inte hända nåt i spelet just nu. Phil blev av med armen och jag skjutsa honom till snubben, sen så har det inte hänt nåt ! Hur mycket är det kvar av handlingen i spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 checka stats så står det längst upp i procent hur långt du har kommit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Fråga: Om du har köpt allt som går att köpa, och ingenting händer nu mera, du har inga uppdrag.. vad får dig då att tro att du är halvvägs? Vice City är inte så kort, men det beror på hur man spelar, jag cruisar runt 90% av min speltid och letar efter sköjjiga saker och så kör jag lite uppdrag då och då, jag tycker jag går väl digt söligt fram men jag har 40% redan fast jag tycker att det skulle kännas bättre med 12% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
merv Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 för att det stor i stats 50 % completed ! Jag vill veta hur mycket det är kvar av handlingen i spelet !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice_City_Challe Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Det är lika mycket kvar eftersom du har gjort 50%, altså halva spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag har 98%, jag har gort alla story uppdrag klarat alla rampages, hittat alla 100 hp och alla stumt bonus, taxi uppd. polis uppd. och amulans uppd. och många andra sido uppd. vad finns kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag har 98%, jag har gort alla story uppdrag klarat alla rampages, hittat alla 100 hp och alla stumt bonus, taxi uppd. polis uppd. och amulans uppd. och många andra sido uppd. vad finns kvar??? hört att man inte kan få mer än 98% om man fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 men jag anvende inte fusk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
osram Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 storyn är väl slut vid typ 50% ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kolizz Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 nu är ja inte nåt proffs..... men ja har dödat sonny å d e väl slutet på storyn?! ja har 37% nu men då har ja typ bara gjort storyn å alla företag..... dags för alla sidouppdrag, hp osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 storyn är väl slut vid typ 50% ? beror på hur man har gjort, kör man bara alla huvuduppdrag så är det slut innan 50% men sedan har du ju alla hp, rampages, stunt jumps, sidouppdrag, assasination contracts mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag har 98%, jag har gort alla story uppdrag klarat alla rampages, hittat alla 100 hp och alla stumt bonus, taxi uppd. polis uppd. och amulans uppd. och många andra sido uppd. vad finns kvar??? har du kört uppdragen i arenan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 hört att man inte kan få mer än 98% om man fuskat Det går vist! Bild bevis! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/100.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag undrade om det var slut. Har iofs inte kollat stats än. Men jag kan bara göra filstudion som uppdrag nu. OCh det är väl inte direkt storyrelaterat? Och Taxi uppdrag iofs. Fortsätter spelet som de brukar sen? Att man kör in i en markör (P te x för phil), får ett uppdrag och utför det? EFter övertagningen av Diaz hur har det inte hänt nåt. Förutom massa uppdrag av Kubanerna och Haiterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 har du kört uppdragen i arenan?? jaa reiset med kross är ju roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Själv tycker jag VC är riktigt långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 har du kört uppdragen i arenan?? korkad fråga kanske...men hur gör man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 korkad fråga kanske...men hur gör man dom? Dörrarna öppnar 20.00 och stänger 00.00.. Ett nytt uppdrag varje dag..(finns 3st..) Bara att gå in genom dörrarna så startar uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Dörrarna öppnar 20.00 och stänger 00.00.. Ett nytt uppdrag varje dag..(finns 3st..) Bara att gå in genom dörrarna så startar uppdraget.. jasså, så dom é bara öppna på kvällen..aja, får testa då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts