merv Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 vem sa att spelet var kort, helvete jag har bara kommit halvägs verkar det som- Jag har köpt allt som går att köpa, verkar inte hända nåt i spelet just nu. Phil blev av med armen och jag skjutsa honom till snubben, sen så har det inte hänt nåt ! Hur mycket är det kvar av handlingen i spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 vem sa att spelet var kort, helvete jag har bara kommit halvägs verkar det som- Jag har köpt allt som går att köpa, verkar inte hända nåt i spelet just nu. Phil blev av med armen och jag skjutsa honom till snubben, sen så har det inte hänt nåt ! Hur mycket är det kvar av handlingen i spelet ? öh vilket spel snackar du om? det låter som vc men det e i gta 3 forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 öh vilket spel snackar du om? det låter som vc men det e i gta 3 forumet... Han snackar om vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 han snackar om gta 3! du e där vid stridsvagnen och de. Alltså?? du har typ kommit halvägs, kanske lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 eller vänta? va fan snackar du om? allt som går att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 han snackar om vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 vem sa att spelet var kort, helvete jag har bara kommit halvägs verkar det som- Jag har köpt allt som går att köpa, verkar inte hända nåt i spelet just nu. Phil blev av med armen och jag skjutsa honom till snubben, sen så har det inte hänt nåt ! Hur mycket är det kvar av handlingen i spelet ? en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 vem sa att spelet var kort, helvete jag har bara kommit halvägs verkar det som- Jag har köpt allt som går att köpa, verkar inte hända nåt i spelet just nu. Phil blev av med armen och jag skjutsa honom till snubben, sen så har det inte hänt nåt ! Hur mycket är det kvar av handlingen i spelet ? ¼ skulle jag tippa på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts