SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 tycker ni jag ska köpa det på pc när jag har det på ps2? funderar på det pga moddingens skull...det kan va kul å modda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 men svara nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 ja för fan, bättre grafik och så klart att man kan modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 ja för fan, bättre grafik och så klart att man kan modda ok...ska nog göra det...har du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Om du har några hundringar över så tycker jag du ska göra det! Modding är alltid kul! Vad har du för dator föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 om du måste spara ihop till det är det nog ingen mening med det, har du som sagt några hundringar över så ska du köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Om du har några hundringar över så tycker jag du ska göra det! Modding är alltid kul! Vad har du för dator föresten? kan inte hela i huvet men det är en 1100 mghz och pentium 3 tror ja...windows xp och ett geforce 2 tror ja...kan kolla när ja e hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts