Arvid Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Min nya GTA-sajt är nu så gott som klar, klicka på länken för att ta en titt. Arvids GTA-sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Min nya GTA-sajt är nu så gott som klar, klicka på länken för att ta en titt. Arvids GTA-sajt very good jobbat arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 very good jobbat arvid Den var ju skitcool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 bra!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Fräch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Nice! Jag ska ta och lägga in den på alla länksidor senare idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asuka Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jättebra sida Arvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurtan Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 ehm, hyfsat innehåll, men designen var inge vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag tycker sidan är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 ehm, hyfsat innehåll, men designen var inge vidare... jag tror inte man vill höra det där (fast kritik är ju bra) när man har suttit i jä*** wordpad med alla jobbiga koder o skit, + att det är ju insidan som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Fin Fint!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HULKEN Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 mmm inehollet va bra men designen mmmm inte den snyggaste men det är ju innehollet som räknas bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Fin Fint!!!! Instämer,Fin Fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Instämer,Fin Fint härm-apa..hehe Va det svårt att göra sidan, om inte så tycker ja du skulle fila lite på disignen. Annars: Fin Fint!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 härm-apa..hehe jaha... Super Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Jag har bara använt mig av Anteckningar och Paint(inga avancerade program alltså) vid skapandet av Arvids GTA-sajt, men har ni några idéer på förbättringrar i design eller innehåll så skriv dom här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Min nya GTA-sajt är nu så gott som klar, klicka på länken för att ta en titt. Arvids GTA-sajt snygg design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Jag har bara använt mig av Anteckningar och Paint(inga avancerade program alltså) vid skapandet av Arvids GTA-sajt, men har ni några idéer på förbättringrar i design eller innehåll så skriv dom här. Vill du ha hjälp med disignen?? Jag ställer gärna upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Vill du ha hjälp med disignen?? Jag ställer gärna upp har du några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Jag har fixat ett forum till min GTA-sajt, det är en gratis-version av invision board så räkna med en hel del reklam. Arvids GTA-sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts