sixten Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jag har sett en bild på nån sida... på bilden är det nån skylt som det står typ "lost heven, välkommen tillbaka"... men på engelska då... då undrar jag ni då hur man kommer dit? vet ni det? hjälp mig i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jag har sett en bild på nån sida... på bilden är det nån skylt som det står typ "lost heven, välkommen tillbaka"... men på engelska då... då undrar jag ni då hur man kommer dit? vet ni det? hjälp mig i så fall. det e väl den staden man e i...den heter så...och den hemsidan kanske menade welcome to lost heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Skylten står väl på någon av infarterna till staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Skylten står väl på någon av infarterna till staden? så måste det va...visst e de dåligt att man inte kan komma in i flygplatsen när man kör free ride? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sixten Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 framför skylten så ligger det ett gamalt bilvrak också... det måste vara slutet av banan typ... jag är hundra på att det är så... det är så långt man kan komma också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag har letat efter skylten utan resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag har letat efter skylten utan resultat e de så viktigt att hitta den då? det kan ju va en skylt som dom gjort själva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Vad är det ni vill göra där då? Verkar inte så kul där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Vad är det ni vill göra där då? Verkar inte så kul där.. nä men det kan vara kul att se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) Menar ni denna bild? http://www.mafia-game.com/scrshots/01051313.jpg Redigerad 28 maj, 2003 av vicke_15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) Menar ni denna bild? http://www.mafia-game.com/scrshots/01051313.jpg japp det e den....... det e helt omöjlig att hitta den. "ja ha sökt i vartenda hörn." Redigerad 28 maj, 2003 av FeNg_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jag skulle vilja se vad som finns runt omkring den... och det måste vara slutet av banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sixten Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 kan ni inte lägga upp bilden här...? min dator kan inte ladda upp den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 kan ni inte lägga upp bilden här...? min dator kan inte ladda upp den... se några poster upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sixten Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 se några poster upp jag menar lägga in bilden direkt i topicen, för att min dator klarar inte av att ladda upp sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) varsågod? edit* bilden verkar inte finnas längre Redigerad 30 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sixten Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Gta3_player: du är min idol! man tyvär så kan jag inte kolla det... min skiva har sprukit då den hamnade under stolen... :'( finns det nån crack eller vad det heter som man kan ladda ner... räkna inte det här som Warez bara... jag har skiva och allt... men deen har gått sönder... snälla skicka en länk till nån sån sida via PM om det är olaglig hets snack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Gta3_player: du är min idol! man tyvär så kan jag inte kolla det... min skiva har sprukit då den hamnade under stolen... :'( finns det nån crack eller vad det heter som man kan ladda ner... räkna inte det här som Warez bara... jag har skiva och allt... men deen har gått sönder... snälla skicka en länk till nån sån sida via PM om det är olaglig hets snack... varför höll du inte reda på din skiva då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sixten Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 det finns en sjukdom som kallas "lillebror syndrom"... eh... fodralet var inte stängt och låg på skrivbordet... han välte ner det och "orkade" inte ta upp det... skivan hade åkt ur och blev sen påkörd av kontor stolen... dumma lille bror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag skulle döda han om det hände mig, men nu är det så att jag är lille bror i familjen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts