Jacker Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jag röstar på BF 42 för det verkar grymmast!! jag har inte spelat det men jag ska nog köpa det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 vote: bf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 kör inget av dom men jag tycker cs é bäst o de é väl bäst eftersom de é flest som spelar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jag röstar på BF 42 för det verkar grymmast!! jag har inte spelat det men jag ska nog köpa det!!! De värkar inte grymt de e de!!!!!!!!!!!!!!!!! . vote: BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Spelen är ju helt olika (nästan), sen så fattar jag inte arför cs är så populärt!? CS är fult, ensidigt (om du inte lira massa extra grejs till det), massor av fuskare och buggigt. Men... det finns många spelare,l editors, mappers, modellers m.m. vilket gör att det ändå blir variation (därför spelar jag det fortfarande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 BF1942 är lätt bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 CS är kul till och från har inte testat BF så jag röstar på CS vote: Counter-Strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Battlefield äger. Ska kanske installera det igen men vill nog först köpa vice city...har inte råd just nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Spelen är ju helt olika (nästan), sen så fattar jag inte arför cs är så populärt!? CS är fult, ensidigt (om du inte lira massa extra grejs till det), massor av fuskare och buggigt. Men... det finns många spelare,l editors, mappers, modellers m.m. vilket gör att det ändå blir variation (därför spelar jag det fortfarande). Håller med till 100% Men BF spelar jag såklart mäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts