Mr Mister Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Eftersom det var många som frågade om detta uppdraget förr, är det lika bra att ha en topic där det står hur man skall göra. Gör så här; innan uppdraget börjar skall du ställa en snabb bil (Infernus, Phoenix osv) vid stoppljusen vid den lilla bron. Starta sedan uppdraget, och när du skall räjsa, kör du dit och byter bil. Så enkelt är det. Tror jag, för jag har aldrig testat. PS: Jag hade inga problem med detta uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Eftersom det var många som frågade om detta uppdraget förr, är det lika bra att ha en topic där det står hur man skall göra. Gör så här; innan uppdraget börjar skall du ställa en snabb bil (Infernus, Phoenix osv) vid stoppljusen vid den lilla bron. Starta sedan uppdraget, och när du skall räjsa, kör du dit och byter bil. Så enkelt är det. Tror jag, för jag har aldrig testat. PS: Jag hade inga problem med detta uppdrag. inte jag heller...*nästan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Eftersom det var många som frågade om detta uppdraget förr, är det lika bra att ha en topic där det står hur man skall göra. Gör så här; innan uppdraget börjar skall du ställa en snabb bil (Infernus, Phoenix osv) vid stoppljusen vid den lilla bron. Starta sedan uppdraget, och när du skall räjsa, kör du dit och byter bil. Så enkelt är det. Tror jag, för jag har aldrig testat. PS: Jag hade inga problem med detta uppdrag. En anann grej man kan göra är att parra en lastbil vid polis-stationen och sen när man kör missionet så försöker Hilray köra igenom den men för en själv är ba att köra runt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 En anann grej man kan göra är att parra en lastbil vid polis-stationen och sen när man kör missionet så försöker Hilray köra igenom den men för en själv är ba att köra runt!!! hahahaha........sjukt men det är väl bättre att ställa upp en bussfan....???... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Replya ofta i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Om man kommer rätt i svängen precis efter bron så kör han i vattnet. Kom rätt några gånger fast han hamna inte i vattnet och polisen prekjade mig hela tiden så jag ställde en polischeetah vid trafikljusen och klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marwah Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Hjääälp! När jag kör "the driver" så låser sig pc:n på 4:e checkpointen. Har testat allt, bytt grafikdrivare, defraggat, m.m Någon som råkat ut för samma greja??? System P4 2 ghz Nvidia TI4600 128 mb Tacksam för tips - sitter fast ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Kolla om det inte är fullt på disken du har VC på(vet inte om det är det). Och ha inte på radion i racet för då kan det bli "överbelastat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marwah Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 fullt är det inte, men radion har ju varit på, tack för det tipset - skall testa utan radio. Provar just nu att installera om och lägga på patchen för jag har jäkligt skumma lysen på motorcyklarna, typ en tub istället för lysen - kanske också kan hjälpa. Återkommer om något av ovanstående löser problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 det ska vara en "tub" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) Putsa skivan så att det inte är smuts på. Om det inte funkar nu prova att köra på lägsta upplösning och med trails och frame limit av(du kan ju sätta på det sen igen). Redigerad 29 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marwah Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Har testat nu men samma sak, och det är inte 4 checkpointen som specifikt strular utan det verkar vara en tidsstämpel i uppdraget, om det är så att han läser från skivan under uppdraget så gissar jag på att det är där det strular - för jag har absolut inga lagg problem i övrigt i spelet och mitt grafik kort går ju på halvfart mot vad det klarar av. Har provat att rengöra skivan men den är lite repig, måste kanske skaffa en annan Tack för tipsen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Putsa skivan så att det inte är smuts på. Om det inte funkar nu prova att köra på lägsta upplösning och med trails och frame limit av(du kan ju sätta på det sen igen). putsa skiva hjälper nog inte... all data ligger på datorn bara ljud på skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marwah Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Har löst problemet. testade ett par fusk innan driver och lyckades spara med fusken. När jag återgick till en tidigare sparfil men utan fusk funkar uppdraget - tips till alla kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 putsa skiva hjälper nog inte... all data ligger på datorn bara ljud på skivan Men du läser ju av hur spelet ska "gå" från skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matoljish Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Amen va?? Måste ni "fuska" för att klara det här lätta uppdraget?? det är bara att köra på som fan Jag måste påstå att jag har inte stött på nåt svårt uppdrag ännu, och då har jag klarat de flesta.. har bara printworks kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts