Jump to content

The Driver!

Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Eftersom det var många som frågade om detta uppdraget förr, är det lika bra att ha en topic där det står hur man skall göra.

Gör så här; innan uppdraget börjar skall du ställa en snabb bil (Infernus, Phoenix osv) vid stoppljusen vid den lilla bron. Starta sedan uppdraget, och när du skall räjsa, kör du dit och byter bil. Så enkelt är det. Tror jag, för jag har aldrig testat. -_-

PS: Jag hade inga problem med detta uppdrag. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det var många som frågade om detta uppdraget förr, är det lika bra att ha en topic där det står hur man skall göra.

Gör så här; innan uppdraget börjar skall du ställa en snabb bil (Infernus, Phoenix osv) vid stoppljusen vid den lilla bron. Starta sedan uppdraget, och när du skall räjsa, kör du dit och byter bil. Så enkelt är det. Tror jag, för jag har aldrig testat. ;)

PS: Jag hade inga problem med detta uppdrag. B)

inte jag heller...*nästan* -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör så här; innan uppdraget börjar skall du ställa en snabb bil (Infernus, Phoenix osv) vid stoppljusen vid den lilla bron. Starta sedan uppdraget, och när du skall räjsa, kör du dit och byter bil. Så enkelt är det. Tror jag, för jag har aldrig testat. ;)

PS: Jag hade inga problem med detta uppdrag. :(

En anann grej man kan göra är att parra en lastbil vid polis-stationen och sen när man kör missionet så försöker Hilray köra igenom den men för en själv är ba att köra runt!!! -_-B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En anann grej man kan göra är att parra en lastbil vid polis-stationen och sen när man kör missionet så försöker Hilray köra igenom den men för en själv är ba att köra runt!!! ^_^:lol:

hahahaha........sjukt

men det är väl bättre att ställa upp en bussfan....???...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fullt är det inte, men radion har ju varit på, tack för det tipset - skall testa utan radio. Provar just nu att installera om och lägga på patchen för jag har jäkligt skumma lysen på motorcyklarna, typ en tub istället för lysen - kanske också kan hjälpa.

Återkommer om något av ovanstående löser problemet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har testat nu men samma sak, och det är inte 4 checkpointen som specifikt strular utan det verkar vara en tidsstämpel i uppdraget, om det är så att han läser från skivan under uppdraget så gissar jag på att det är där det strular - för jag har absolut inga lagg problem i övrigt i spelet och mitt grafik kort går ju på halvfart mot vad det klarar av.

Har provat att rengöra skivan men den är lite repig, måste kanske skaffa en annan

Tack för tipsen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor