KalleR Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Mitt gta3 kraschade (mitt fel). det gick inte att avinstalera och när man sätter i install-cd:n vill datorn avinstalera gta3. men det går inte och därför går det inte instalera!!! jag får en ny dator om ca. en månad. en lååång väntan kom inte och säg att jag ska instalera om win. för det orkar jag inte (gorde det för 2 månader sedan). ingen som har något tips vad jag kan göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Mitt gta3 kraschade (mitt fel). det gick inte att avinstalera och när man sätter i install-cd:n vill datorn avinstalera gta3. men det går inte och därför går det inte instalera!!! jag får en ny dator om ca. en månad. en lååång väntan kom inte och säg att jag ska instalera om win. för det orkar jag inte (gorde det för 2 månader sedan). ingen som har något tips vad jag kan göra ??? avinstallera manuellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 har redan provat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 har redan provat... jaha...då får du väl ge dig till tåls då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 jaha...då får du väl ge dig till tåls då mmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Jagt yckte den här tråden var ett bra ställe att lägga mitt problem på så slipper jag skapa en ny tråd-Jag kan inte heller köra GTA3 sen ett problem uppstod tidigare idag iallafall när jag startar GTA3 och ska loada ett spel(och även nytt spel)så loadar det till lite mer en hälften sen dyker en ruta upp där det står Unhandled exception:c0000005 At adress:005ac650 Nån som vet felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Jagt yckte den här tråden var ett bra ställe att lägga mitt problem på så slipper jag skapa en ny tråd-Jag kan inte heller köra GTA3 sen ett problem uppstod tidigare idag iallafall när jag startar GTA3 och ska loada ett spel(och även nytt spel)så loadar det till lite mer en hälften sen dyker en ruta upp där det står Unhandled exception:c0000005 At adress:005ac650 Nån som vet felet? har du intalerat någon mod eller nånting? för jag fick samma fel när jag la in en ny bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Jagt yckte den här tråden var ett bra ställe att lägga mitt problem på så slipper jag skapa en ny tråd-Jag kan inte heller köra GTA3 sen ett problem uppstod tidigare idag iallafall när jag startar GTA3 och ska loada ett spel(och även nytt spel)så loadar det till lite mer en hälften sen dyker en ruta upp där det står Unhandled exception:c0000005 At adress:005ac650 Nån som vet felet? Ser ut som att du har moddat GTA3 lite för mycket. Om du inte har någon back-up så är det bara att installera om GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Nää det bara kom upp när jag startade spelet tidigare idag....igår funka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jävla skit igen!!! jag kommer inte få nya datorn för än slutet av nov. 2½ månad utan GTAIII!!! tur att man får mafia!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Om du har XP så försök med systemåterställning, du kanske har nån återställningspunkt från tiden innan du fick problem med GTA3. du kan också testa att radera GTA3 User Files i Mina dokument och sen installera om GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Om du har XP så försök med systemåterställning, du kanske har nån återställningspunkt från tiden innan du fick problem med GTA3. du kan också testa att radera GTA3 User Files i Mina dokument och sen installera om GTA3 jag provar så fort jag har fått hem gta3 (utlånat) tack för tippsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Jag kan inte heller spela Gta 3 så bra det hackar upp sig typ efter 5minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Det går bra till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Det går bra till PS2 inte kul på ps2 inga nya bílar, mods mm. på ps2 hade jag tröttnat för länge sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Ja håller med men! det hackar sig aldrig=) Pc rockar Lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 MP3 Player finns väl inte med i PS2-versionen av GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts