SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jag hjälper dig gärna jag hjälper dig gärna å... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jo kanske det, jag är i full gång med att bygga det nya systemet för medlemmar där forumet ska sammarbeta lite med GTAsajten. Man kanske skulle ha ett nyhetsbrev som skickades ut en gång i månaden med de viktigaste nyheterna, men jag vet inte... Just nu håller jag på och testar mailsystemets gränser. Tänkte nämligen skicka ett mail till alla medlemmar (1500!) när reglerna är skrivna och systemet mellan forumet och GTAsajten är klart. Jag kommer bli tvungen att mailbomba mig själv med 1500 mail för att se om det fungerar... världen är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Det är den verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Kanse är hultan som skcikar all spamreklam till min mail . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Verkar fungera, alla 1500 mail skickades ut på ca 2 min och jag tog emot dom på ca 20 min (56k). Om det är någon som vill bli mailbombad så vet ni var jag finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Varför ska alla snacka sk*t direkt när jag har postat en väldigt bra topic (tycker jag). Ni får väl stötta mig för att jag gör något för GTAsajten! SKÄMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag tar för givet att du inte har tillstånd till detta Vad! skulle du skvallra gråtande för Hultenius eller! (om han inte visste om det förstås). Jag andvänder inte warez, jag bryter inte mot forumslagen och jag frågar Hultan för sådana här topicar FÖRST! Så va f*n vill ni mig egentligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Vad! skulle du skvallra gråtande för Hultenius eller! (om han inte visste om det förstås). Jag andvänder inte warez, jag bryter inte mot forumslagen och jag frågar Hultan för sådana här topicar FÖRST! Så va f*n vill ni mig egentligen! ok...sorry för det jag skrev...hoppas du förlåter mig...och det låter väldigt bra...bra topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 ok...sorry för det jag skrev...hoppas du förlåter mig...och det låter väldigt bra...bra topic... Tack! Jag förlåter dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Varför ska alla snacka sk*t direkt när jag har postat en väldigt bra topic (tycker jag). Ni får väl stötta mig för att jag gör något för GTAsajten! SKÄMS!!! Jag tycker det var bra gjort av dig... Nästa gång något är ovisst kan man väl använda Pm isätllet för att bråka, då reds ju saken i fråga ut fortare... (oftast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag bara undrade fall du hade tillstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Förlåt Arman... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Tack! Jag förlåter dig :'( bra...har du nåt mer förslag på va de kan inntehålla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Verkar fungera, alla 1500 mail skickades ut på ca 2 min och jag tog emot dom på ca 20 min (56k). Om det är någon som vill bli mailbombad så vet ni var jag finns vad använder du för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 vad använder du för program? Outlook Express använder han! Jag också för den delen..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Outlook Express använder han! Jag också för den delen..! hur skickar han så många då? det går väl inte me de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 :'( Vad lipar du för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Vad! skulle du skvallra gråtande för Hultenius eller! (om han inte visste om det förstås). Jag andvänder inte warez, jag bryter inte mot forumslagen och jag frågar Hultan för sådana här topicar FÖRST! Så va f*n vill ni mig egentligen! ja vad f*n vill ni han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Snälla ta ut bilder ur era qoute:s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts