Curly Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Det är så att jag har en klar hemsida men jag kan inte lägga upp den där jag tänkte lägga upp den för det går bara inte! ( @ freehompages.com ) Så nu vill jag ha ett nytt ställe och lägga upp på, något tips bra tips? Och det ska vara gratis och enkelt ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 passagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 www.home.no Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 www.geocities.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 passagen Hur funkar passagen? När jag hade aktiverat "hemsida" och tryckte på "gå till hemsida" så stod det sidan finns inte. ska man göra något först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Det är så att jag har en klar hemsida men jag kan inte lägga upp den där jag tänkte lägga upp den för det går bara inte! ( @ freehompages.com ) Så nu vill jag ha ett nytt ställe och lägga upp på, något tips bra tips? Och det ska vara gratis och enkelt ställe. vad handlar den om? kan va kul å veta i förväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 www.brinkster.com ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Hur funkar passagen? När jag hade aktiverat "hemsida" och tryckte på "gå till hemsida" så stod det sidan finns inte. ska man göra något först? man ska lägga upp sidan på ftp:n först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 www.brinkster.com ! brinkster har jag ,det är ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 vad handlar den om? kan va kul å veta i förväg... För tillfället har den 2 st huvud sektioner : Vice city och airsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 brinkster är bra, men de har ingen ftp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pjotr Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 gå in på www.mydomains.tk där kan man registrera en address som t.ex. www.da-swedes.tk gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 För tillfället har den 2 st huvud sektioner : Vice city och airsoft ok låter som om du kommer att göra en innhålls rik sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 ok låter som om du kommer att göra en innhålls rik sida... Ja, men om jag har tid kanske jag lägger upp flera.. kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Någon som vill få min hemsida skickad till en? om det går att göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Någon som vill få min hemsida skickad till en? om det går att göra så bara att lägga ihop alla filer till en zip-fil och skicka till någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 bara att lägga ihop alla filer till en zip-fil och skicka till någon Så dum är jag inte. Men länkarna skulle de verkligen fungera då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 kan någon ge mig en sida där man kan göra hemsidor lätt? det vore snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 kan någon ge mig en sida där man kan göra hemsidor lätt? det vore snällt www.spray.tripod.se (där finns en guide, gör din sida på 10Min) eller så kan du gå till biblioteket och Plugga HTML! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Så dum är jag inte. Men länkarna skulle de verkligen fungera då? och varför inte det då? länkarna fungerar så läge som du inte använder dig av hela URL:en, tex: <a href="sida.html">sida</a> eller: <a href="mapp/sida.html">sida2</a> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts