Ocke Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 jag tycker att gtasajten skulle ha ett nyhets brev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 jag tycker att gtasajten skulle ha ett nyhets brev räcker det inte med dem såm finns på förstasidan? det kommer ju inte så mycket nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Jag tänkte göra det för länge sen... Men! Om alla börjar läsa mail istället för att besöka sidan så tappar vi ju en massa besökare. Varför inte bara gå in på våran sida istället och läsa alla nyheter? För ca tre år sedan hade vi ett nyhetsbrev med ca 100 registrerade mottagare, men nja... jag tyckte aldrig om det direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts