saffecool Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Vann rätt låt den stora melodifestivalen?? Nej tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 ser inte på sån skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Nej! Det var den sämsta melodi festivalen genom tiderna, 90% sjöng ju för helvete falskt. Nej, jag fattar inte vart musik världen håler på att ta vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Nej! Det var den sämsta melodi festivalen genom tiderna, 90% sjöng ju för helvete falskt. Nej, jag fattar inte vart musik världen håler på att ta vägen! Håller med till 100%!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Den enda låten som var bra var Österikes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Den enda låten som var bra var Österikes Håller med fullständigt! Men det var inte rätt låt som vann.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag tyckte rumäniens låt var rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag hejade på spanien:).Eftersom jag har bott där en gång i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Sverige eller Ryssland borde ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Sverige eller Ryssland borde ha vunnit. DOH... Aldrig ryssland... Jävla tatu.. h*r*r.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 DOH... Aldrig ryssland... Jävla tatu.. h*r*r.. Men dem är fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Men vem van då jag kollar inte på sånt men kan va ql och veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) t.A.T.u skulle vunnit... Det gick ju rykten om att dom skulle visa p*ttarna då Redigerad 26 maj, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Men dem är fina! De är snygga som fan, iallefall hon med kort hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Ingen skulle vunnit!..Alla låtar sög!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Förutom Österikes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Förutom Österikes och den va bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 fel låt vann defenitivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 och den va bra? Jätte bra Tyckte inte du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) De är snygga som fan, iallefall hon med kort hår Mmm hon är fin... tur att de inte visade brösten iallafall då skulle melodifestivalen ha fått hållit på i 5 timmar till för att kunna utreda det PS: skulle kanske velat ha sett deras bröst iallafall hehe Redigerad 26 maj, 2003 av J-coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts