curry Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Var ska man köra horan nånstans?! Syns det när man har samlag eller är det bara en "blow job" , ursäkta mitt språk. Jag har testat att köra i en gränd och stått där 2 minuter men inget händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Var ska man köra horan nånstans?! Syns det när man har samlag eller är det bara en "blow job" , ursäkta mitt språk. Jag har testat att köra i en gränd och stått där 2 minuter men inget händer! du ska stå på en gräsmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Det syns tyvärr inte när dom har sex Du hör bara ljud... Du kan köra ut på stranden med henne så kommer det hända saker, eller som Visa sa; Kör ut på en gräsmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Var ska man köra horan nånstans?! Syns det när man har samlag eller är det bara en "blow job" , ursäkta mitt språk. Jag har testat att köra i en gränd och stått där 2 minuter men inget händer! nepp.... inga "blowjobs" här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Du bör heller inte vara pank. Men då kanske hon inte ens kliver i bilen? Kom ihåg att likvidera henne efteråt.... Du får du en hel del pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Du bör heller inte vara pank. Men då kanske hon inte ens kliver i bilen? Kom ihåg att likvidera henne efteråt.... Du får du en hel del pengar. Ja, jag blev lite sur när det inte funkade.. så jag var tvungen att ta fram de trubbiga vapnena på den första sen den andra sågade jag ved av henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Var ska man köra horan nånstans?! Syns det när man har samlag eller är det bara en "blow job" , ursäkta mitt språk. Jag har testat att köra i en gränd och stått där 2 minuter men inget händer! Du kan också ställa dig vid Hideout! Det finns också en fusk kod som gör att alla hororna kommer till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 man kan också köra in i en pay spray...då går det snabbt...så va det på gta 3 i varjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 man kan också köra in i en pay spray...då går det snabbt...så va det på gta 3 i varjefall... ´då kostar det ännu mer pengar...eller ska man sjuta sönder spray och nalla tebax pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 ´då kostar det ännu mer pengar...eller ska man sjuta sönder spray och nalla tebax pengarna ibland slipper jag betala...annars om man har 700 000 så behöver man inte snåla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts