_Larzon_ Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 hur gör man för att få samma radiokanal i alla bilar, den shiftar ju hela j*vla tiden! någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Jobbigt att byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 han frågade efter svar inte kommentarer, och jag, jag vet inte hur man gör men det finns säkert nåt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 han frågade efter svar inte kommentarer, och jag, jag vet inte hur man gör men det finns säkert nåt sätt Fråga han om ett svar??? Så dumt av mig jag trodde han frågade efter att få en dum kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts