Visa Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Har gjort en liten Vice City filmsnutt som jag klippt och laddat upp.. Här är lite info om Filmen: Program för inspelning: Fraps Program för klippning: Windows Movie Maker Låt som spelas: Holyman - Counter strike [Techno RemiX] Så...har jag glömt nåt nu eller??? Just det Länken till filmen :"> ...hoppas ni gillar den 23:51 | Det lilla felet fixat Redigerad 24 maj, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) *tankar nu* edit: ööh det är en gta3 film utan musik Redigerad 24 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Ingen musik :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Haha det är som skribb sa. Förlåt att jag säger detta men sugig film:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 OJ!!!!....VAD I *CENSUR* HAR HÄNT!!!! Ladda upp fel film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 HÄR ÄR FILMEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) lite kort men, Redigerad 24 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Har gjort en liten Vice City filmsnutt som jag klippt och laddat upp.. Här är lite info om Filmen: Så...har jag glömt nåt nu eller??? Just det Länken till filmen :"> ...hoppas ni gillar den 23:51 | Det lilla felet fixat hm.. fraps säger du.. var får man tag på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 www.fraps.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 www.fraps.com hihi..min betjänt skribb svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Har gjort en liten Vice City filmsnutt som jag klippt och laddat upp.. Här är lite info om Filmen: Så...har jag glömt nåt nu eller??? Just det Länken till filmen :"> ...hoppas ni gillar den 23:51 | Det lilla felet fixat vart kan man ladda ner låten? (Holyman - Counter strike [Techno RemiX]) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 vart kan man ladda ner låten? (Holyman - Counter strike [Techno RemiX]) sök på internet....Kanske Kazaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 hur har du fått polisbilarna svarta? *vill också ha* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Öööh? det är en tv-serie, bigbear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Öööh? det är en tv-serie, bigbear va? i filmen Visa City spelat in finns svart-vita polisbilar, han måste ha moddat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 va? i filmen Visa City spelat in finns svart-vita polisbilar, han måste ha moddat åhå...jasså..vart ladda jag ner modden...ska leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 (redigerad) hittat nu Ladda ner .:: Black-White Police Mod ::. och ersätt carcols.dat i data mappen Redigerad 25 maj, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Men du Visa City..... Hur kan du spela in på GTA VC jag kan inte det jag kan bara spela in i början då rockstar logon kommer fram. Kan du vara snäll och sicka ett PM till mig om du du gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/giof.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts