Tarzan Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) tråkigt att man inte kan simma och dyka. Redigerad 27 maj, 2003 av Tarzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 VA? Hur spränger man djuren? Jag har skjutit med maskin gevär men inget har hänt Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 VA? Hur spränger man djuren? Jag har skjutit med maskin gevär men inget har hänt Hur gör man? tror de inte går att spränga djur med ett skjutvapen jag kasta dom granater jag köpt från Phil, då man kan välja när dom ska sprängas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 coolt, snaka om sprängd fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 undra hur de ser ut när man spränger en haj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 skall testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 sprängde nyss en haj, den försvann men inga slamsor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag brukar aldrig använda båtar och sånt men nu kom jag på hur kul det är! Så himla härligt att hoppa ner på båtar från helikopter och sen leka sabbotör på "havet"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag brukar aldrig använda båtar och sånt men nu kom jag på hur kul det är! Så himla härligt att hoppa ner på båtar från helikopter och sen leka sabbotör på "havet"! Ja! vad sabboterar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Ja! vad sabboterar du då? Leker pirat, snor båtar och åker omkring med en sniper En gång när jag skulle hoppa över till en annan båt var jag tvungen att först hoppa på två andra båtar, härlig känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 men dom borde fixa bättre "hoppfunktion" i VC, de é lätt o ramla i vattnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 men dom borde fixa bättre "hoppfunktion" i VC, de é lätt o ramla i vattnet... Håller med! Duckfunktionen kunde förbättras med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Lite oseriös topic kanske men man måste ju berömma R* lite extra för vattnet, vatteneffekterna (speciellt solnedgången och vattnet e ju magnificent) Men det finns ju massa grejer i vattnet också.. fiskar, sköldpaddor, delfiner, ubåtar, sjunkna fartyg och lite människor (som man råkat knuffa i från nån brygga).. ögongodis Håller med! Det är svinbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Hultan jag brukar göra exakt samma grejer:D Har ett screen där jag har tagit över 3 båtar HÄR!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 men dom borde fixa bättre "hoppfunktion" i VC, de é lätt o ramla i vattnet... Håller med, pirrar i magen för varje hopp jag gör till havs. När jag ska gå i land brukar jag oftast köra med full gas mot en brygga så jag flyger upp på land istället för att behöva hoppa i land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Håller med, pirrar i magen för varje hopp jag gör till havs. När jag ska gå i land brukar jag oftast köra med full gas mot en brygga så jag flyger upp på land istället för att behöva hoppa i land ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) Nån som hittat den här snubben??? http://www.communities.com/images/photos/ElGato/sleepingwiththefishes.jpg jäklar.. det funka inte Redigerad 30 maj, 2003 av ElGato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Lite oseriös topic kanske men man måste ju berömma R* lite extra för vattnet, vatteneffekterna (speciellt solnedgången och vattnet e ju magnificent) Men det finns ju massa grejer i vattnet också.. fiskar, sköldpaddor, delfiner, ubåtar, sjunkna fartyg och lite människor (som man råkat knuffa i från nån brygga).. ögongodis finns det ubåtar??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Nån som hittat den här snubben??? http://www.communities.com/images/photos/ElGato/sleepingwiththefishes.jpg jäklar.. det funka inte hehe, ne honom hade jag inte sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Såg du bilden eller var du bara lite rolig? @carolusrex jepp.. finns ubåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts