ElGato Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Lite oseriös topic kanske men man måste ju berömma R* lite extra för vattnet, vatteneffekterna (speciellt solnedgången och vattnet e ju magnificent) Men det finns ju massa grejer i vattnet också.. fiskar, sköldpaddor, delfiner, ubåtar, sjunkna fartyg och lite människor (som man råkat knuffa i från nån brygga).. ögongodis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jäpp vattnet är riktigt snyggt och allt liv i vattnet och solnedgången. Bra jobbat R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) vice city is best for the game playes Redigerad 24 maj, 2003 av bossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vattnet ser overkligt ut .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 I gta 3 ser vattnet ut som gammal motorolja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 I gta 3 ser vattnet ut som gammal motorolja GTA3 staden är förstörd och då är väll vattnet också förstört. kanske motorolja vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Lite oseriös topic kanske men man måste ju berömma R* lite extra för vattnet, vatteneffekterna (speciellt solnedgången och vattnet e ju magnificent) Men det finns ju massa grejer i vattnet också.. fiskar, sköldpaddor, delfiner, ubåtar, sjunkna fartyg och lite människor (som man råkat knuffa i från nån brygga).. ögongodis jasså, så de finns fiskar, sköldpaddor o delfiner? jag har bara sett en ubåt, ett sjunket fartyg, haj och en sjunken båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 jasså, så de finns fiskar, sköldpaddor o delfiner? jag har bara sett en ubåt, ett sjunket fartyg, haj och en sjunken båt. Jodå det finns fiskar sköldpaddor och delfiner.. Fiskarna e ganska lätta att hitta.. du har säkert sett dem, massa små-ulkar i stim. Sköldpaddorna e lite svårare, jag har sett dom vid golf-banan, och vid prawn island. Delfinen finns vid fyrtornet på beachen.. Haj har jag inte sett än.. var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Jodå det finns fiskar sköldpaddor och delfiner.. Fiskarna e ganska lätta att hitta.. du har säkert sett dem, massa små-ulkar i stim. Sköldpaddorna e lite svårare, jag har sett dom vid golf-banan, och vid prawn island. Delfinen finns vid fyrtornet på beachen.. Haj har jag inte sett än.. var finns den? Man kan hitta haj lite överallt men jag tror hajar inte är så vanliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Jodå det finns fiskar sköldpaddor och delfiner.. Fiskarna e ganska lätta att hitta.. du har säkert sett dem, massa små-ulkar i stim. Sköldpaddorna e lite svårare, jag har sett dom vid golf-banan, och vid prawn island. Delfinen finns vid fyrtornet på beachen.. Haj har jag inte sett än.. var finns den? då får man väl ge ut sig o leta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 GTA3 staden är förstörd och då är väll vattnet också förstört. kanske motorolja vem vet e den förstörd? det visste inte ja...ok..den kanske e lite skitig men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 tycker vattnet är snyggast när det inte är fullkommligt renderat, dvs när det är utanför draw distance faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Nån som sett en manet då? Såg en nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Nån som sett en manet då? Såg en nyss trodde det inte fanns nå såna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jo på presis samma ö som du är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Nice.. brännmaneter.. ahaaa.. nu vet vi varför ingen vågar simma i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Kom på en annan sak, ni kanske redan visste de men de går ju att spränga djuren i vattnet till slamsor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Går det ? Iofs har jag aldrig försökt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts