Tigern Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hur länge har ni flygit som längst me Dodon? Själv testade jag det för första gången på jättelänge idag och klarade 239 sekunder tror jag det va. Ganska bra, men mitt rekord är längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 jag kan inte flyga :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Man kan flygga hur länge som helst, bara man lär sig det ! Själv har man varit uppe i luften i 4690sek tror jag det var, har Screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Man kan flygga hur länge som helst, bara man lär sig det ! Själv har man varit uppe i luften i 4690sek tror jag det var, har Screen. samma här, kan flyga hur länge som helst, men orka... vet ej mitt rekord men de é fyrsiffrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Mitt rekord är någonting med 30 sek riktigt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 jag suger på det, har typ bara flugit i 20 sek :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Mitt rekord är också fyrsiffrigt... Men man måste göra det några gånger innan man klarar det, jag har ju inte gjort det på länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 ja e skit kass :'( , men min bror (siggge) har varit uppe i luften något på 5000 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jag har typ nånting på 1000 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 3443 sek. här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 7542 sek här.. det var lite långtråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 ta eller fuska till dig en tank och tryck p 5 num lock 5 an så kanonen står bakot skrivin c....... och sjut så mycket du orkar tanken kommer att gå snabbt som f#n kör du i ett hopp så kommer du flyga upp och om du skuter med samma mellan rum mellan skoten så flyger du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 ta eller fuska till dig en tank och tryck p 5 num lock 5 an så kanonen står bakot skrivin c....... och sjut så mycket du orkar tanken kommer att gå snabbt som f#n kör du i ett hopp så kommer du flyga upp och om du skuter med samma mellan rum mellan skoten så flyger du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts