Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag installerade min nya mus, Logitech MX 500 och nu kommer program upp varje gång jag startar om?!?! Jag vet att det är många som brukar få det men finns det någon som vet hur man fixar skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Du kan ju avinstallera programmet i fråga, eller så tar du bara bort det från autostart. Om det inte finns under 'Autostart' på startmenyn väljer man 'Kör...', skriver in 'msconfig' i rutan och trycker på enter. Sen är det bara att klicka på fliken 'Autostart' och där har du alla program som startas automatiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Tror inte att du ska testa det här, men om du förstår registret så kan du testa. och om det fortfrande kommer upp, skriv in regedit i kör-rutan. OBS: gör bara detta om du vet vad du gör! Sedan går du till HKEY_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\RUN\ där finns det nycklar, som motsvarar vilka program som startas när du loggar in på windows. Sedan vet jag inte vad programmen som startas på din dator heter, men om det finns en nyckel som heter likadant som programmet, så ta bort den OBS: Du måste vara riktigt säker på att vad du gör, så du inte tar bort exempelvis systray.exe Redigerad 24 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Nej asså jag menade program mappen...Inget med själva mus programmet. Men jag fixade det genom att starta ikonen till mus-programmet från start-program. Men tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Tack för hjäpen:) Fick också upp massa program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts