Danne Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) hej! Jag kan rekomendera en bra sajt som amn pratar om spel. gå in på www.superplay.se där kan man läsa om andra spel här är det för det mästa om GTA men där är det allt... det är jag som är "playstation fan" Redigerad 24 maj, 2003 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 prenumererade på super play förut, men när de gjorde om den så får jag den inte mer. mina föräldrar vill inte betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 opk det var ju synd men jag ska kanske bytta för jag vill veta mer om playstation det är för lite tycker jag. Men om ni ska bli medlemer så ska jag varna er för en sak Akta er för vad ni skriver om tänker för bli inte för mycket fanboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag prenummererat på deras nyhetsbrev men inte på tidningen Men jag köper tidnungen när det följer med en DVD Det kommer väl i varje nummer nu? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag prenummererat på deras nyhetsbrev men inte på tidningen Men jag köper tidnungen när det följer med en DVD Det kommer väl i varje nummer nu? eller? Japp ..Kommer i varje nummer nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts