_Larzon_ Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 HUR GÖR MAN SÅ TIDEN GÅR SAGTARE?? HUR KLARAR MAN FÖRSTA UPPDRAGET PÅ ANDRA BANAN??? Snälla svara om ni vet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Du har redan skrivit det i ett inlägg så du behöver inte starta en ny topic för det PS.Det heter inte sagtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Du har redan skrivit det i ett inlägg så du behöver inte starta en ny topic för det PS.Det heter inte sagtare vad fann spellar dete for röll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Få se nu det kan betyda förlust av 120 högskolepoäng(inte förlora 120 men inte få ihop)och därmed inget jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Få se nu det kan betyda förlust av 120 högskolepoäng(inte förlora 120 men inte få ihop)och därmed inget jobb hahaha. för att han råkade stava fel på ett ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Då har du inte sett de privata meddelanden han skicka till mig......Jobba på svenskan _Larzon_ Måste säga en sak bara _Larzon_ är coool han skicka ett meddelande till mig och skrev att jag var CP bara för jag kommentera hans inlägg Respect man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts