godismagge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hur Klarar man uppdraget "Dildo Dodo" ? Hur hr styr man flyget ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) använd 'Lean Up' til at dyka, 'Lean Down' till att stiga, 'Accelererate' till at gasa och 'brake' till at bromsa. Tips till inställningar: W - Lean up S - Lean down A - Left D - Right Num8 - Accelerate Num5 - Brake Num4 - Look left Num6 - Look right Redigerad 24 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 lr ställ in egana knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 dom borde göra det lite enklare... tycker jag iaf.. (Rockstar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
godismagge Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 dom borde göra det lite enklare... tycker jag iaf.. (Rockstar) Det är ju omöjligt att klara ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 tycker inte jag för jag klarade det med första försöket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
godismagge Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 tycker inte jag för jag klarade det med första försöket! Jag har inte klarat det än ! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LimeKicker Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Recomenderar starkt att du anvanderen joystick till alla helikopter/flygplans uppdrag..... Det funkar hur bra som helst.... Icke svart om du har joystick.... du kanskee kan prova med en gamepad ocksa?? Inte vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
turk-kaninen Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag hade klarat det om inte jag körde rätt in i en skyskrapa å exploderade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) lol klarade det på första försöket också Edit: Tangenter!!!!!!!! äger hehe no problems here Redigerad 27 maj, 2003 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts