ElGato Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag blev tagen av polisen efter 78 taxiuppdrag.. sen gjorde jag 30 till.. men inget hände. Måste man klara 100 i följd eller är det så att man inte får något alls förutom massa pengar och ära? Sen undrar jag vad det är för mysko med tutan på vissa taxibilar.. Tog en av de äldre modellerna och när jag tutade med den så hördes det hydraliskt ljud och bilen hoppade jäkligt högt.. detta gick att göra hur många gånger som helst. Vad är pointen med det? Ganska kul men.. hmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Det kanske är nån sorts avancerad ställbar fjädring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 det är det du får när du klarat 100 taxiuppdrag, hydralik på taxibilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) det är det du får när du klarat 100 taxiuppdrag, hydralik på taxibilarna måste man klara 100 i rad? klarade 50 i rad igår, sen orka jag inte mer... *edit de borde inte va så, annars skulle man inte få extra slantar när man gjort många i rad Redigerad 24 maj, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 man behöver inte göra 100 i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Ok.. jag trodde att man skulle få nåt meddelande om att man fått nåt speciellt, som i förra gta. Men ok, hydralik.. hehe.. det e ganska kul ändå, hoppa över bilar istället för att åka runt. och det är ganska lätt att få den där double 2-wheelie bonus när man kan hoppa själv.. härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts