matoljish Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag har hört att vicecity inte laggar om man köpt det.. Men om man däremot "hackar" spelet så man slipper cd och annat trams så laggar spelet tydligen relativt mycket, jag undrar därmed om någon har någon information angående det och om någon kanske har info om patchar och annat för att slippa lagget? Jag tar emot info här och på Irc- Q-net där mitt namn är just matoljish.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Har du laddat ner det då? Får du ju skylla dig själv om det laggar.. gå och köp det Vad är det för lönt att lägga in no-cd patch egentligen.. på GTA3 behövdes det, men på VC flyter det på helt felfritt utan att man behöver lägga in all audio på disken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Det flyter perfekt både MED och utan crack för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts