STATUS Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Inte för att jag tror att någon har redan "varvat" VC på PC. Men det är ju samma skit på PS2 så är det någon som klarat alla uppdrag? Isåfall vad händer sen? Säger dom som jag hört att en "gubbe" säger till dig, att vi ses i nästa spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 det sista du säger e iaf inte sant vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Det var det i GTA3,, sista uppdraget för "Ray" Han i toaletterna i parken. See you in Miami, sa han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Det ända som händer är att.........VARNING alla som inte vill veta vad som händer i slutet Man dödar Sonny och Lance Vance i sista och tar över en stor del av stan Markera om det blir för svårt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Det ända som händer är att.........VARNING alla som inte vill veta vad som händer i slutet Man dödar Sonny och Lance Vance i sista och tar över en stor del av stan Markera om det blir för svårt att se. man tar ju inte över nån stor del av stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts