xbox Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) få hunter utan att klara alla uppdrag: så här gör du gå hit:här laddaner den och öppna den tryck på setup. fyll i alla och klistra in dem i anteckningar och skriv utt starta gta vc och tryck höger shift+3 för att få hunter. . Redigerad 29 maj, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Eller skaffar man bara en polisuniform och prominixar in och hämtar den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Mralex man kan för f'n inte skaffa huntern utan att klara alla uppdrag eller hitta alla paket. Om man nu inte använder xbox's metod Redigerad 24 maj, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Curly skrev: Mralex man kan för f'n inte skaffa huntern utan att klara alla uppdrag eller hitta alla paket. Om man nu inte använder xbox's metod Jo, om man går in i polishusets omklädningsrum och hämtar en uniform, sen kan man gå in på militärbasen och hämta Huntern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 tror inte rikgit på xbox, det har nog inte kommit ut någon sån patch eller vad de e än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 mralex2000 skrev: Jo, om man går in i polishusets omklädningsrum och hämtar en uniform, sen kan man gå in på militärbasen och hämta Huntern.. men huntern finns inte där om du inte klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Citera vigge89 Posted on May 24 2003, 19:03 -------------------------------------------------------------------------------- tror inte rikgit på xbox, det har nog inte kommit ut någon sån patch eller vad de e än Det e sant!!! jag prövade och det funkade fast jag bara hade klarat ett uppdrag och föresten pröva... Redigerad 24 maj, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 BigBear skrev: men huntern finns inte där om du inte klarat storyn jaha, story-uppdragen har jag klarat, men inte alla paket och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Mralex klara uppdragen ELLER hitta alla paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) jag har klantat mig och tagit bort oceandrv mappen så kan någon skicka den till marcus_324@hotmail.com så vorre ni snäll. Redigerad 24 maj, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 vigge89 skrev: tror inte rikgit på xbox, det har nog inte kommit ut någon sån patch eller vad de e än det är sant (ultimate trainer) har varit nyhet på gtasajten om det, och jag har testad den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) här är bevis/film på det ..::här::. Redigerad 18 maj, 2004 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts