ZalCiNoWa Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Tänkte göra en Windows 2003 topic nu när man får testa GRATIS!!! Gå in HäR och låt det ladda och skriv in ALLT i ALLA rutor som kommer i popup-rutan när dom frågar efter företag är det bara att hitta på nåt! Joey ska snart ladda upp en bild av fodralet!? Redigerad 24 maj, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Tänkte göra en Windows 2003 topic nu när man får testa GRATIS!!! Gå in HäR och låt det ladda och skriv in ALLT i ALLA rutor som kommer i popup-rutan! Joey ska snart ladda upp en bild av fodralet!? kommer!+ en bild på mig...(nästan ett år gammal bild men men..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vad är Windows 2003 Server för nått? En uppgradering av Windows 2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vad är Windows 2003 Server för nått? En uppgradering av Windows 2000? det senaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vad är Windows 2003 Server för nått? En uppgradering av Windows 2000? Det är den senaste Windows dock för serverar men det funkar för vanliga användare också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 här kommer bbiillldddeeennn! Observera att det e min hand som e där http://medlem.spray.se/clan123/Saker/w2k3.jpg Tack till ZalCiNoWa som hostar server utrymme där bilden ligger..(1MB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 det är ju inget bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 det är ju inget bevis Och? Måste man bevisa att länken jag gav ligger på Microsoft's hemsida?? Nu får du nog ta och kolla adressen och sen är det ju bra att Joey kommer med bild.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 det är ju inget bevis och vad fan menar du med det?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Orkar inte testa Win2003 Server, men är det betan som är gratis eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Orkar inte testa Win2003 Server, men är det betan som är gratis eller? allt som finns på hela finns på betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 allt som finns på hela finns på betan. en beta är ett slags demo av hela, man får alla funktioner som finns då betan släpps, och beta-testare testar programmet och kollar om de hittar något fel eller har några förbättringar osv... En beta-version är inte en full-version, utan bara en slags förhandsvisning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 en beta är ett slags demo av hela, man får alla funktioner som finns då betan släpps, och beta-testare testar programmet och kollar om de hittar något fel eller har några förbättringar osv... En beta-version är inte en full-version, utan bara en slags förhandsvisning jaja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 och vad fan menar du med det?!? bli inte så arg :'( du fick ju bara med Microsoft Windows Server 200 inte sista siffran! undrade bara lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 bli inte så arg :'( du fick ju bara med Microsoft Windows Server 200 inte sista siffran! undrade bara lite min hand var tvungen att rymmas jö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 min hand var tvungen att rymmas jö.. OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hehe, riktig närbild där Joey Ska nog bäställa det men jag vet inte om jag vågar installera det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 tror inte heller att jag vågar installera det, min dator brukar crasha när jag installerar konstiga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hehe, riktig närbild där Joey Ska nog bäställa det men jag vet inte om jag vågar installera det :/ hehe YAY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts