saffecool Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 ska man köpa sim city 4?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 nja, de é kul nån vecka eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 ska man köpa sim city 4?? HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!! klart man kan köpa de, kolla på ginza.se eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 han frågade om han skulle köpa det, inte om man kunde köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 han frågade om han skulle köpa det, inte om man kunde köpa det prisic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 såklart du ska köpa det tycker jag !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 har det inte men min kusin säger att det e skitkul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 ska man köpa sim city 4?? jag rekomenderar dig att INTE köpa det!!! jag har haft det men jag lämna tillbax det för det var så jävla svårt och enformigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 jag rekomenderar dig att INTE köpa det!!! jag har haft det men jag lämna tillbax det för det var så jävla svårt och enformigt!! Öhh...? Fick du lämna tillbax de? du kunde ju ha brännt det.. ! Här får man inte lämna tillbax spel.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Det verkar inget kul när de blandat in The Sims i det hela...i så fall var 3000 bättre... fast jag spelar typ aldrig det ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) Öhh...? Fick du lämna tillbax de? du kunde ju ha brännt det.. ! Här får man inte lämna tillbax spel.- jag har fan inte bränt det vart fick du luft ifrån!! Redigerad 26 maj, 2003 av Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) jag har fan inte bränt det vart fick du luft ifrån!! Blommorna som producerar syret vi använder (som sen blir till koldioxid som blommorna behöver, som sen blir syre (O2)??? Redigerad 26 maj, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Blommorna som producerar syret vi använder (som sen blir till koldioxid som blommorna behöver, som sen blir syre (O2)??? tror du inte får all din luft från blommorna, hur överlever du på vintern då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 tror du inte får all din luft från blommorna, hur överlever du på vintern då? varför skulle han ha bränt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Om du tänker såhär : >Han köper ett spel, bränner det, lämnar tillbaka och får tibax pengarna. DÅ skulle ingen behöva köpa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Om du tänker såhär : >Han köper ett spel, bränner det, lämnar tillbaka och får tibax pengarna. DÅ skulle ingen behöva köpa spel nja det e ju rätt...men det finns visa spel som förstör datorn då...jag hade ett sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 nja det e ju rätt...men det finns visa spel som förstör datorn då...jag hade ett sånt... Tänker du på Visa City Ja, men annars skullle R* och company förlora miljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 tror du inte får all din luft från blommorna, hur överlever du på vintern då? Men dum fråga får dumt svar, tyckte bara att han uppförde sig taskigt. sen så hade jag kunnat skriva en mycket längre reply men gjorde mig väldigt kortfattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag har sim city, sim city 2000, sim city 3000 och jag tyckte att dom var bra och så tycker jag om the sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Tänker du på Visa City Ja, men annars skullle R* och company förlora miljoner nej det va the sims... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts