skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Vi har inte samma musiksmak vet du Min stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Har tyvärr inte hört någon låt med Slipknot. Vad är det för slags musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Har tyvärr inte hört någon låt med Slipknot. Vad är det för slags musik? typ skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 (redigerad) ska hitta en...vänta lite... edit: här finns en bra låt Redigerad 25 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 (redigerad) ska hitta en...vänta lite... edit: här finns en bra låt nja, dom skriker ju bara ( ) Redigerad 25 maj, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Iced earth ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 ska hitta en...vänta lite... edit: här finns en bra låt Jepp, du har rätt BigBear, det är bara skit... Sorry skribb, men som du själv skrev: "Vi har inte samma musiksmak vet du " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 men jag hoppas att du respekterar mig för den jag är @ BigBear mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 fast jag kanske skulle tillägga att jag också lyssnar på; Voivod Soilwork Nirvana Marilyn Manson Apocalyptica Chimaira Stone Sour Silverchair Painfield Offpsring KoRn Immortal The Cure Disturbed Headplate gamla Limp Bizkit (1997) Lost Prophets Deftones kort sagt metal, hårdrock, alternative rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Galenskaparna och After Shave, Kulturtuben. Jag har prövat nästan allt som finns att välja på: campa, hyra båtar, paddla, cykla eller gå. Jag har semestrat på de allra konstigaste sätt och äntligen jag funnit hur man ska semestra rätt. Man ska ha husvagn - så är semestern redan klar! Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har! Man ska ha husvagn - och stuva in familjen i. Man ska ha husvagn - för då blir man fri. I många år så var vi inte särdeles beresta. Vi hade vart i Askersund och pressbyrån i Gnesta. Men så en dag sa jag till frugan, vänligt men bestämt: Vi skaffar oss ett hus som går på hjul och därmed jämt! Man ska ha husvagn - med kylskåp, TV, dusch och spis! Man ska ha husvagn - det blir som hemma på nåt vis! Man ska ha husvagn - och den ska vara stor och bré. Man ska ha husvagn - tänk vad man får se: 5 minuter Falsterbo och 5 minuter Koster! 5 minuter Flen och Hjo och 5 minuter Kloster. 5 minuter Örebro och 5 minuter fjäll. 5 minuters rasat på ett europavägsmotell... Man ska ha husvagn - så blir semestern ingen flopp! Man ska ha husvagn - och göra lagom många stopp! Man ska ha husvagn - och köra runt och stanna té. Man ska ha husvagn - tänk vad man får se: 5 minuter Stockholm stad och 5 minuter skärgård. 5 minuter sol och bad och 5 minuter herrgård. 5 minuter Grums och Trosa, Tjörn och Härnösand. 5 minuter till så kan man hela Sveriges land... Man ska ha husvagn - då har man med sig rubbet jämt! Man ska ha husvagn - då händer inget obestämt! Man ska ha husvagn - så att man vet hur allt ska bli! Man ska ha husvagn - för då blir man fri! Man ska ha husvagn - varthän man än sin resa ställt! Man ska ha husvagn - så slipper man att resa tält! Man ska ha husvagn - så att man vet hur allt ska bli! Man ska ha husvagn - för då blir man trygg och låst och fri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 "N.I.B" med Black Sabbath och "Bark At The Moon" med Ozzy Osbourne N.I.B Med Black Sabbath Oh yeah! Some people say my love cannot be true please believe me, my love, and I'll show you I will give you those things you thought unreal The sun, the moon, the stars all bear my seal Oh yeah! Follow me now and you will not regret leaving the life you led before we met You are the first to have this love of mine forever with me 'till the end of time Your love for me has just got to be real before you know the way I'm going to feel I'm going to feel I'm going to feel Oh yeah! Now I have you with me, under my power Our love grows stronger now with every hour Look into my eyes, you will see who I am my name is Lucifer, please take my hand Oh yeah! Follow me now and you will not regret leaving the life you led before we met You are the first to have this love of mine forever with me 'till the end of time Your love for me has just got to be real before you know the way I'm going to feel I'm going to feel I'm going to feel Oh yeah! Now I have you with me, under my power Our love grows stronger now with every hour Look into my eyes, you will see who I am my name is Lucifer, please take my hand Bark at the moon - Ozzy Ozborne Screams break the silence Waking from the dead of night Vengence is boiling He's returned to kill the light Then when he's found who he's looking for Listen in awe and you'll hear him Bark at the moon Years spent in torment Buried in a nameless grave Now he has risen Miracles would have to save Those that this beast is looking for Listen in awe and you'll hear him Bark at the moon They cursed and buried him Along with shame And thought his timeless soul had gone In empty burning hell--unholy one But now he's returned to prove them wrong (Oh no) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts