_Larzon_ Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 hej, jag undrar vad man ska göra när man fått uppdraget att åka 8-ball av den där maffiabossen? det finns bara en 8:a på kartan ingen prick som visar vart ja ska ta vägen sen, snälla någon som vet ja behöver verkligen hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 hej, jag undrar vad man ska göra när man fått uppdraget att åka 8-ball av den där maffiabossen? det finns bara en 8:a på kartan ingen prick som visar vart ja ska ta vägen sen, snälla någon som vet ja behöver verkligen hjälp!!! Du ska ju åka till 8 an!! men du får knacka på en andra gång om du vill ha uppdraget av honom.först säger han bara att han behöver pengar av dig för att utföra uppdraget som kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Larzon_ Skrivet 9 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 ja klarade det=)) ja kom till nästa bana!! HUR GÖR MAN SÅ TIDEN GÅR SAGTARE?? HUR KLARAR MAN FÖRSTA UPPDRAGET PÅ ANDRA BANAN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 ja klarade det=)) ja kom till nästa bana!! HUR GÖR MAN SÅ TIDEN GÅR SAGTARE?? HUR KLARAR MAN FÖRSTA UPPDRAGET PÅ ANDRA BANAN??? Fösta uppdraget på andra banan, läs här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Tiden saktare? PS2: Saktare tid: Trekant Upp Höger Ner Fyrkant R1 R2 Fortare: Trekant Upp Höger Ner Fyrkant L1 L2 PC: Saktare tid: ? Fortare: ??? // Evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2002 Till pc är det: Spelets gång: --- Snabba upp: TIMEFLIESWHENYOU --- Sakta ner: BOOOOORING --- Snabb tid: MADWEATHER *Edit* Mitt 444:de inlägg *Edit* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts