mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 en gång när jag var på flyplatsen så helt plötsligt körde det vanliga bilar på start och landninbanorna mitt på flygplatsen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Det ska vara så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 .. för det höjer verklighetsintrycket, 'Deltanator'? Brukar brumma omkring bilar där, men jag har faktiskt aldrig tänkt på det riktigt.. nån som vet varför man beslutat att lägga in dem där? eller är det lite pixlar som har irrat bort sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 finns inte så många??? gta vc är fan skitbuggigt!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 finns inte så många??? gta vc är fan skitbuggigt!!!!!!!!! tack nu vill jag itne ha det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 har inte hittat några buggar faktsikt, så du ska nog ta och köpa VC ändå Skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 men dom små få buggarna i spelet é ju inget att gnälla över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 En del är buggar och en del är att frame-raten går för sakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 vilka buggar har ni upptäckt och hur allvarlig är FPS felen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 litet för jag ser det ochså med jag tror att de kör nåt tävling eller nåt anat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 vilka buggar har ni upptäckt och hur allvarlig är FPS felen? det finns en bugg sida på Vicecity-center som du kan kolla på ( buggarna är tagna av mig..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 uppe vid vice point finns det en trappa där man kan trilla igenom marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts