Gurgel Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hahah kolla denna pic Här! Här kan ni lägga in roliga bilder som ni tagit i BF . (vet ej om det ska ligga i spam ) men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag vet hur man tar Shrenshots(hur det nu stavas) Men vad ska man ha för prgram för att packa upp dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 jag använder paint . ja tar ba ett screen shot o sen pausar ja o sen klistrar jag in den i paint o sparar o sen kanse jag tar ett till screen shot o gör samma sak . Förståru?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Har hittat Packar upp dom i Qicktime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Hahah kolla denna pic Här! Här kan ni lägga in roliga bilder som ni tagit i BF . (vet ej om det ska ligga i spam ) men men den var så ful så den inte ville visas Redigerad 24 maj, 2003 av meatboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 ??? kan du ej se den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Den här gillar jag, när ett fartyg skönk och jag hängde med!! Hehe, kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 hahahah nice pic . har typ hänt mig fast lilla båten välte o jag såg under vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts