STATUS Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Fan va löjligt alltså. I början av uppdragen så ska man spränga en byggnad (som inte är färdig, hoppas ni fattar viken jag mennar) Iallfall man ska ta en mini helikopter och plassera ut bomer lite här och där. Men fan va jobbigt då. Är det något som klarat det jävla uppraget? Och i såfall hur? Träna NÄ... Det ska gå fort så man kan varva spelat och sen tröttna på det, så R* kan komma med något nytt fort. Fan inget av knapparna är samma som man är van vid heller. 9an och 6an är fram och bak fram och bak pilarna är upp och ner. Sen svänger den så jävla dåligt me. Seriöst!!! Va fan det är la lättare om han själv hade plockat upp bomberna och plasserat ut dom på sina ställen. Eller? Fan låta en helikopter gör det. Nä R* SKÄRP ER!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag kan hålla med att det var svårt men träning ger färdighet hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 första gången jag gjorde uppdraget så tog de tid o klara de..., sen nån vecka senare gjorde jag uppdraget hos en polare o när jag planta sista bomben va de över en minut kvar av tiden, så de é bara träna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jag hade 1 sekund kvar när jag klarade det hehe =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 min brossa styrde 1,2... annars hade jag nog inte klarat det... skitjobbigt var de iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Det är nästintill omöjligt att klara det på PC-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eisenhower Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Senare i spelet får du även flyga miniflygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Senare i spelet får du även flyga miniflygplan. jo, när man ska bomba, men de é lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 jo, när man ska bomba, men de é lättare Lättare!?!? Jag flög säker runt i 15 minuter och försöte träffa dom små båtarna, och sen när jag trodde jag var klar så skulle man efter en bil också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Varför klaga?! Det är väl mycket mera spelglädje om man måste jobba för att nå vissa mål.. Hur kul skulle det va att hålla inne en knapp hela tiden och så görs allting av sig själv? Sluta klaga, man köper ett spel för att få spelglädje, inte för att klara det utan att stöta på minsta hinder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 tycker ni att det är svårt eller? Jag klara det på pc-versionen med 3 minuter kvar Det är ju bara att byta ut ontrollerna ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Jo de tär svårt.. görsökte det för ca 1 vecka sen testade jag idag och så när jag träffade den sista var det 2 sekunder kvar.. den är mkt svår och styra kan jag hålla med om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ änligen så klara jag det. Jag gjorde så här kollade var alla platser som boberna ska ligga på var. Genom att flyga in och kolla. Sen gick det hade 42 sek kvar så det va gått om tid, men det va fan jobbigt för snuten stod och bomba mig med kulor och gubbar som slår mig med hammare. Så man hoppades på att den inte skulle börja brinna. Hhee Jaja så va det klart. Sen nästa uppdrag va ju lätt. Stå uppe på en trappa och döda folk som kom. Ja va svårt. Jaja. Gött att det är över iallafall................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Fan va löjligt alltså. I början av uppdragen så ska man spränga en byggnad (som inte är färdig, hoppas ni fattar viken jag mennar) Iallfall man ska ta en mini helikopter och plassera ut bomer lite här och där. Men fan va jobbigt då. Är det något som klarat det jävla uppraget? Och i såfall hur? Träna NÄ... Det ska gå fort så man kan varva spelat och sen tröttna på det, så R* kan komma med något nytt fort. Fan inget av knapparna är samma som man är van vid heller. 9an och 6an är fram och bak fram och bak pilarna är upp och ner. Sen svänger den så jävla dåligt me. Seriöst!!! Va fan det är la lättare om han själv hade plockat upp bomberna och plasserat ut dom på sina ställen. Eller? Fan låta en helikopter gör det. Nä R* SKÄRP ER!!!! Ja, det va jobbigt... Men after ett litet tag kunde man det ganska bra. Jag hade typ 4-5 sekunder kvar när jag klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts