nicht 1337 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 hur klarar man det har försökt döda dem men det går inte.. kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vänta tills han som sitter i tanken går för att köpa donuts. Då kan du sno Tanken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 när gör han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 En soldat säger efter ett tag "Go get some donuts soldier", och då är tanken utanför donut-shoppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 saka jag köra bakom den hela tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 brevid är väl bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 räcler med att gå/springa bredvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Så gjorde inte jag jag skött ner han som stog där uppe på tanken och sen snodde jag den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Vänta tills han som sitter i tanken går för att köpa donuts. Då kan du sno Tanken... jasså, de visste jag inte att dom gör jag ställde bara en bil framför alla så stanna dom o flytta på den och då tog jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 ehh jag sköt bara ner alla lite svårt men det gick iallafall och jag använde ruger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 kör upp en bil framför stridsvangnen så stannar den sedan kan du bara hoppa in i den och köra iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 (redigerad) Jag sprang och försökte följa efter men då sköt alla dumma soldater mot mig. Till sist sprang jag till min Cheetha(?) och tog den och körde rätt in i tanken, steg ur och så kom föraren ut och började skjuta mot mig. Jag dödade honom och tog tanken. Sen är det bara att köra lungt. Hoppas han blev glad för att en soldat följde med in i garaget Första försöket också Redigerad 25 maj, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Ni är så jobbiga när nu gör uppdragen. Gör så här Ni springer fram till tanken hoppar in i den kör rakt fram mott den stora frakt bilen så att alla soldater i bilen dör när den sprängs sönder sen är det bara att köra till garaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 jasså, de visste jag inte att dom gör jag ställde bara en bil framför alla så stanna dom o flytta på den och då tog jag den tror jag inte på, med tanka på att den är låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 tror jag inte på, med tanka på att den är låst så du tror att jag sitter o ljuger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 den är ju låst ända tills soldaten springer ut och köper munkar, vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 den är ju låst ända tills soldaten springer ut och köper munkar, vad jag vet den va inte låst för mig, jag tog den bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 För mig steg föraren ur, när jag körde in i tanken. Undrar var de andra militär bilarna var för mig. Kanske i vattnet där de nästan körde ner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) det bästa är väl att gå in och bara slakta..? brukar jag göra, och det funkar bra.. se bara till att hålla avstånd och att helatiden "dutta" på sikt-knappen så den får in den militär som är närmst.. på det sättet håller man automatiskt max avstånd, och det ska gå att döda alla utan att själv ta för mkt stryk. Det finns en "healt" rättså nära också, på en trappa på den västra sidan av vägen.. kan vara bra att utnytja.. * health ska det såklart vara! Redigerad 26 maj, 2003 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts