Warmedal Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 jag är på Keep your freind close..hur fan klarar man det..jag kommer bara upp på taket när jag jagar lance.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 När du kommer upp på taket så tar du andreline bakom tunnorna då blir mycke lättare sen sjuter du på alla andra gubbar lance har med sej sen använder du chanisaw sen när du kommer ner stor sonny där spring iväg från honom och upp på taket och hoppar ner sen rymmmer du och tar en billen (en last bill) sen hoppar du upp och sniprar med kulsprute sniper och sen är det slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 funkade ju inte alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Först när du kommer upp till lance, spring bort och ta adrenaline, sedan springer du till helikopterplattan, slänger en molotov så att alla hans kamrater dör. efter det springer du ner igen från plattan och dödar honom med tex Spas .12. När du gjort det springer du ner till kontoret igen. Då kommer sonny med ett par snubbar. Ställ dig precis vid trappen och ducka medan du skjuter alla med ett vapen, tex MP5:an. När du dödat sonny är uppdraget slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 LOL ni har visst stora problem det jag gjorde var att ta minigunnen och sen skött jag bara på allt som rörde sig när Lance kom så skött jag bara han dog på typ 2 sekunder skit lätt sen kom den där killen med sina gubbar han dog lika snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eisenhower Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 LOL ni har visst stora problem det jag gjorde var att ta minigunnen och sen skött jag bara på allt som rörde sig när Lance kom så skött jag bara han dog på typ 2 sekunder skit lätt sen kom den där killen med sina gubbar han dog lika snabbt Minigunen mejar allt som kommer i dess väg Vill ni inte köpa den utan fuska lite skriv nuttertools Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Jag klarade uppdraget. men nu verkar det som om jag har klarat allt? all jävla (lååånga) sluttext kom ju..vad ska jag göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Jag klarade uppdraget. men nu verkar det som om jag har klarat allt? all jävla (lååånga) sluttext kom ju..vad ska jag göra nu? nu ska du klara 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts