dundersmet Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Det var ganska bra får se om dom får fast knarklangaren tillslut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 det knäckte! dont fuck with the time, yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Såg dom här två avsnitten idag...ska nog fortsätta följa serien Brukar bli jävligt irriterad på reklamen men inte idag, bytte till SVT1 under reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 jag skrev att det var reklam under reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Man fick se cubanernas t-shirt på nån flygplats eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Lite mycket man känner igen ifrån VC, tex Sonny & Malibu. R* har fått rätt så mycket ifrån Miami Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 det var en sak som jag inte fattade, han som var polischef som hade fått in pengar på sitt konto(han som de trodde var skrurk), var han det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 NEEEEEEEEEJ jag kom på nu att jag missade det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 (redigerad) Jag var oss en polare som hadde 5an så jag han se första avsnittet men när första var slut var jag tvungen att ta bussen hem!! Redigerad 24 maj, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 det var en sak som jag inte fattade, han som var polischef som hade fått in pengar på sitt konto(han som de trodde var skrurk), var han det eller? nej, det var Scotty Wheeler, men dom blev typ kompisar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Det var skit bra. alla andra serier som går nu är bara skit, nu finns nåt att föja. det var mycket saker rockstar hade tagit får Miami Vice tex: Sonny är ungefär som Tommy fast han jagar knark langare istället för att leta efter sit eget knark. Tubbs vill hämnas för hans bror har blivt dödad, Lance vill också hämnas för att hans bror blivit dödad. Knark langaren är unge fär som diatz, döddade Tubbs bror, diatz dödade Lacen's bror. Väntar till nästa avsnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 vad tycks om min fina sig? förlåt om jag härmade dig LunCh :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Varför är polisbilarna svarta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 vem vet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Varför är polisbilarna svarta?? dom va väl de då, men varför é dom gröna i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 vad tycks om min fina sig? förlåt om jag härmade dig LunCh :'( Du och jag har © på Miami Vice logos ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts