Wild Animal Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Tänkte leverara bilarna till Sunshine auto, bara det att jag hittar banne mig inte Limosinen "Stretch" Nån som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 utanför Vercetti Estate, lr Diaz hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild Animal Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 OHHH!! Va dumt. Att det var så lätt. Ni ska veta att jag suttit timmar i en lågt flygande helikopter för att hitta denna limmo. Bara det att jag aldrig springer runt trappen åt det hållet. Men där stog den tydligen. Tack för tipset. En till sak finns det nåt uppdrag vid pole position? Hittar det inte. Tack än en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Sitt och glo på strippan tills du gjort av med $600... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Sitt och glo på strippan tills du gjort av med $600... vadå? får man Stretch då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 vadå? får man Stretch då? Makrill. Han frågade... En till sak finns det nåt uppdrag vid pole position? Hittar det inte. Tack än en gång Och jag svarade på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Makrill. Han frågade... Och jag svarade på det... ahaa *trög* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts