Concorde88 Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 Roligast hittills måste i alla fall vara byta-skins-´fusket´. :ongue: Numera är det bara att bränna omkring i staden och sno bilar och skjuta gangsters i formen av en gammal kärring med blommor i händerna som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Jaa, det är skitkul att gå runt med arme-klädsel o sånt, men inte är det ett fusk, eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 14 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Fusk och fusk... Jag vet inte det, det var därför jag skrev ´fusket´, man drar ju inte nytta av att se annorlunda ut precis. Men det är ju en cheatcode man använder såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 ahh det är riktigt kul men man kan väll till och med vara Salvatore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Ja det skulle va coolt!!! och vara tanner med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Man kan vara precis vilken person mna vill...gillar att vara Polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Grymmast är fan att vara 8-Ball.....har fått 8-Ball en endaste gång.....skitsvårt. Men han är häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 har nån varit miltären...han e bra grym med M16 eller SWAT (insats styrkan) dom gubbarna e coola...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Man kan väll inte ha 8-ball nu luras du nog!! man kan bara ha dom som springer omkring civila alla alla poliser inte uppdrags givarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Man kan väll inte ha 8-ball nu luras du nog!! man kan bara ha dom som springer omkring civila alla alla poliser inte uppdrags givarna! jag har ju varit lugi eller nån anna maffia boss!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 va du skojar på PS2 eller ja blir aldrig sånna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 jag blev en som liknade nån maffia boss kanske en livvatk..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 OK HAR DU DEt PÅ PS2 ELLER?? jag skulle vilja bli misty!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts