HardPaty Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 jag har vice city! installerar det nu! köpte det för en halvtimme sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 man får ett klistermärka me i boxen när man köper det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag har också det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the gun Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 var har ni köpt. ja ha varit i massa spel affärer det finns inte nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the gun Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 kan ni svara eller var kan man köpa VICE CITY: PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoOM! Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Det går att köpa lite var stans? Jag fick mitt i förrgår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag fick det nyss! Finns på tradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the gun Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 men asså kan man köpa det i göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jupp de läru kunna göra (men kanse slut ) Hare köpt men inte fått . Bestälde!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Är det den amerikanska eller tyska omslaget? Gissar på det amerikanska... Ett klistermärke? huh... ? @Gurgel: CDON eller någon annan stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 antagligen CDON eftersom han grinade..... jag gör detsamma :'( Jävla KE Media, DFDS och CDON UP YOURS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Inte CDON:s fel, de är lika ledsna som oss. De har även varit inne på GTAsajten och tagit åt sig kritiken. Problemet i det här fallet var DFDS och i viss mån KE Media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jupp skribb hade rätt . han har hatten (skoja ) M köpte fråb gtasajten o cdon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts