shalala Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 (redigerad) hur kommer jag till ghosttown? :mellow Redigerad 23 maj, 2003 av shalala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 dodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 hur kommer jag till ghosttown? :mellow Ta dodon. Men det är inte lönt, man kan inte landa där... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Och spelet kan få CP ryck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shalala Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 men jag har sett en kompism ta screenshots därifrån! och det är skitsvårt att fluga över vid observatoiret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Du kan också ladda ner A trip to ghost town (lr va de heter) Då ere ba åka bil dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Ta dodon. Men det är inte lönt, man kan inte landa där... jo det går att landa där... men bara om man landar mitt på vägen framför banken... (det fick för mig iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shalala Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 vaRt lAdDar mAn Ner " a trIp tO GhOz ToWn" dÅ? *undrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 tror den fins på gtasajten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 ungefär vart på kartan finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Va! Det går väll inte att landa på Ghost town eller för den är inte Solid. Ghost town ligger bakom Viadukten. Här är jag i ghost town men jag flygger med bilen. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/1a.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shalala Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 hur gjorde du för att komma dit? och modden "a trip to ghosttown" finns inte på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Här fins a trip to ghost town om du vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts