Scarface Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Här får ni snacka om allt som har med Gamecube att göra. Det finns en del som klagar på Gamecube här på forumet, så då tänkte jag att det är väl lika bra att starta en topic där dom som vill snacka om Gamecube får det. Inga klagomål. Det gäller också på X-BOX topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag har absolut inget emot GC... fast det beror på att Metal Gear Solid: The Twin Snakes släpps till det *längtar* Men jag har inte råd med en GC :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Undrar om dom ska släppa något mer Super Mario spel? Dom borde släppa Super Mario Bros 2, fast i en ny tappning. Det skulle faktiskt kunna bli en hit . Dom borde också släppa ett vettigt actionspel. Det skulle bli kul om dom släppte ett rollspel med alla Nintendo karaktärer. Nästan alla. //SCARFACE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag har hört att det kommer Mario 128 men jag vet inte om det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag har hört att det kommer Mario 128 men jag vet inte om det stämmer Nepp det kommer inget mario 128... Det var filmen som spelades under E3 som skulle visa hur "Krafitg" gc:n var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Nepp det kommer inget mario 128... Det var filmen som spelades under E3 som skulle visa hur "Krafitg" gc:n var.. Ok... men Twin Snakes kommer iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Ok... men Twin Snakes kommer iaf synd att man inte har GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 synd att man inte har GC Mmm... men jag ska köpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Mmm... men jag ska köpa en Jasså du har pengar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jasså du har pengar nu? Nja... ska nog tvinga på mamma och pappa att betala minst hälften eller så önskar jag mig antingen pengar eller en GC när jag fyller år (i november) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 typ alla resident evil spel ska komma till gamecube...jävla dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 typ alla resident evil spel ska komma till gamecube...jävla dåligt Håller med till 100%! RE hör hemma till PSX2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Håller med till 100%! RE hör hemma till PSX2.. Mmm... men det kommer iaf ett Resident Evil spel till PS2 såg jag på IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Re online ja.. :'( Vill ha ett re offline spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 mademan har du klarat ut RE1,2,3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag tycker att Gamecube spel ser för "tecknat ut". Som om det är ett barnprogram eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 mademan har du klarat ut RE1,2,3? Ja .. jag är ett klart MGS och RE fan.. Det ska du ha klart för dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Håller med till 100%! RE hör hemma till PSX2.. Här pratar vi inte om PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Här pratar vi inte om PS2 Oh.. säger bara en sak.... F*ck GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts