Scarface Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Här får man snacka om allt som har med X-BOX att göra. Jag har sett att en del klagar på X-BOX här på forumet, så här får dom som gillar X-BOX snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Längtar till HALO 2... Halo är så coolt.. Ska snart skaffa Xbox-live och lira lite på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 ja, ska också köpa kryss låda liv oc köra på nätet och jag längtar till halo 2.är mat hoffman's pro bmx2 nått att satsa cash på? själv har man 2 xboxar en hos mamma och en hos pappa pappas är chippad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag längtar också till HALO 2. Visst ska det vara bättre grafik i HALO 2? Något annat spel som är roligt är Dead or Alive 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag längtar också till HALO 2. Visst ska det vara bättre grafik i HALO 2? Något annat spel som är roligt är Dead or Alive 3. dead or alive extreme beach volleyball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Dead or Alive... ja det ända som är tråkigt är att det finns så få personer att välja mellan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 24 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hoppas att dom släpper lite mer action spel till lådan. Det enda actionspel som jag kan komma på nu på rak arm är HALO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hoppas att dom släpper lite mer action spel till lådan. Det enda actionspel som jag kan komma på nu på rak arm är HALO. w0rd... men det kommer bli stor uppståndelse när Halo2 kommer... Jagb spelar halo på nätet! faaan va ballt.. koppla kryss lådan till datan sen ska man bara ladda ner en sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 dead or alive extreme beach volleyball Jag undrar vars dom har fått det ifrån att det är..hhhmmm *host* *host*......porrigt. Jag menar: Kolla bara på GTA VC, jag tycker det är porrigt (filmstudion ) men dom säger inget om att VC är porrigt. Handlingen är lite konstig i DoA beach volleyball. Jag har hört att Zack vinner på nåt lotteri, då köper han en ö. Och det är där man spelar volleyball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag undrar vars dom har fått det ifrån att det är..hhhmmm *host* *host*......porrigt. Jag menar: Kolla bara på GTA VC, jag tycker det är porrigt (filmstudion ) men dom säger inget om att VC är porrigt. Handlingen är lite konstig i DoA beach volleyball. Jag har hört att Zack vinner på nåt lotteri, då köper han en ö. Och det är där man spelar volleyball. Här är historian.. Zack vinner på lotteri och köper en ö.. sen lurar han alla tjejer att nästa DoA turnering ska spelas på den ön... .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts