Eisenhower Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Har letar runt men hittar ingen svensk affär som säljer GTA: Soundtrack Box. För er som inte vet vad det är så är det alla radiokanalerna på skivor. Vet ni någon svensk affär som säljer den? Eller ska jag beställa den på GameShop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Gå in på GTAsajten och klicka på "webshop" i menyn till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eisenhower Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Där fanns den ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eisenhower Skrivet 23 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Beställde inte hela boxen utan det blev: Emotion V-rock De är de klart bästa kanalerna. Vilka är era favoriter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 brukar inte ha radion på, lyssnar jag så blir det mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Jag lyssnar på flera kanaler, har ingen direkt favorit. Ska köpa soundtracket snart, har bara inte blivit av än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts