Visa Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Kanske lite onödigt å skapa en ny topic men här kan vi snacka om skillnader mellan versionerna, uppdrag, Kort sagt ALLT som rör Vice City PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Lite svårt, etfersomdu är nog den enda på forumet somhar VIce City på PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2003 Lite svårt, etfersomdu är nog den enda på forumet somhar VIce City på PC... lol, det är skit många som har laddat hem det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 lol, det är skit många som har laddat hem det... Jaha... på det viset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Ja jag håller me dig GTA3_PLAYER Men det är nog inte bara skit många det är JÄVLIGT många. Skulle inte förvåna mig om det fanns dom som hade VC till PC redan för några månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 jag har införskaffat VC på laglig väg iaf, det enda jag gjort med den annars är att skaffa en no-cd crack så jag slipper ha cd:n i hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Ja jag håller me dig GTA3_PLAYER Men det är nog inte bara skit många det är JÄVLIGT många. Skulle inte förvåna mig om det fanns dom som hade VC till PC redan för några månader sen. jo det skulle det.... det kom ut på internet den 9 maj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts