walen Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Delta force BHD är rätt sköj i multiplayer det är kul att sitta i en helikopter med minigun och peppra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 blir något grafik-fel när jag ska starta spelen :'( Hummm.... hadde också ett sånt fel.... händer de direkt när du startar spelet eller kan du spela i typ 1 eller mer minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 BATTLEFIELD1942 ÄR BÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 Hummm.... hadde också ett sånt fel.... händer de direkt när du startar spelet eller kan du spela i typ 1 eller mer minuter? händer direkt när jag startar dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 MGS kommer att bli om man någonsin kan spela på nätet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 MGS kommer att bli om man någonsin kan spela på nätet!! tycker inte mgs passar som onlinespel, isf vad skulle det gå ut på? MGS ska spelas ensam, mot en armé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2003 händer direkt när jag startar dem Uppdatera din drivrutiner till grafikkortet. Du måste typ ha GeForce 2 eller högre eller Ati 8500 och högre för att spelen ska fungera. Posta hit felmedelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 rtcw:et !!!!!!!!!!!!!!!!!!äger hårt...hoppas hela kommer snart(bara map beta än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Uppdatera din drivrutiner till grafikkortet. Du måste typ ha GeForce 2 eller högre eller Ati 8500 och högre för att spelen ska fungera. Posta hit felmedelandet. jag laddade ner den senaste patchen till UT2003 och sen dess har jag inte fått ett ända felmedelande... (från UT2003,AA,mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 BF 1942, MOHAA (ingen riktig MP kvalité dock) och Global ops (B-spel men det är rätt kul). Har Delta force: Black hawk down, Devastation och Vietcong men har inte testat dom än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Unreal Tournament och Tactical Ops E Grymmast! Renegade E också Grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 har inte spelen kängre, så jag kan inte testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Unreal Tournament och Tactical Ops E Grymmast! Renegade E också Grymt spelaru TO??? va heteru o vilken verision????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 (redigerad) Vietcong lätt!!! som Vietcong tycker jag om att va Medic!! när jag spelar som USA Army så brukar jag va Grunt eller Engineer!!! Redigerad 26 maj, 2003 av Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Lätt Championship Manager 4 och DF:BHD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RipperioN Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Dom bästa MP spelen är lätt Tactical Ops: Assault on Terror och Thievery UT (UT Mod) och Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead, då ska man spela Tug of War! Det rockar, det kan jag lova er. Det är svin kul. Kör Omaha Beach med 32players så kommer ni inte att glömma spelet, det rockar FETT! Svin Kul! ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Counter-Strike, Battlefield 1942, Black and White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 cs 1.6 (beta version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts